Fredag

Hej på er! Jag är ledsen att ja inte har skrivit på ett tag, men de har varit rätt mkt kaos så ja skriver nu ist^^

I fredags gick ja upp klockan 5!!:( Bara för att vi skulle vara i skolan kvart över 7. När ja kom dit så fick vi mackor och juice till frukost. Sedan körde vi igenom typ en låt och sen var det dags. Först körde kören sina låtar, när de var klara så kom vi och körde först nothing else matters, där ja spelar synt. Efter det körde ja å bert Billie jean. De gick asbra, folk gillade den xD Sen var det paus eftersom dramat körde sin del. Sen kom Happy christmas sist av allt där ja spelar bongotrummor xD Det var skoj. Efter de fick vi bära tillbaka allt till musiksalen igen.
Sen hade vi engelska och sen slut. Ja å bert åkte hem till mig för att vila, eftersom dagen hade varit ganska kaos. Sen åkte vi till kista och väntade på att henke skulle komma. Då somnade bert på ett bord i food court.. och ja var lite halft död. Sen kom henke å då fick vi typ dra bert från bordet xD
Sen var vi hemma hos henke för vi skulle repa. Kommer knappt ihåg va vi gjorde men de gick väll okej antar ja:P
Efter det åkte vi till simhallen för att kolla vilka låtar som passar till deras simprogram. Efter de kändes de bättre och de kändes som om vi skulle klara det. Efter det hämtade Martin mig:) Och snäll som han är skjussade han även hem Fiia, Dennis å Henke. xD   
Sedan åkte vi hem till Martin och han sa att han hade en överraskning  så ja fick sätta mig i vardagsrummet. När han hade fixat klart allt så förde han mig in i hans rum. Där hade han en massa tända ljus, champange, jordgubbar och choklad xD :D :) Såå gulligt av honom! <33
Så som ni kanske förstår så spenderade ja natten hos honom. Och de va jättemysigt:D
Love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0