God jul!!

Hej på er och god jul! Tro det eller ej, men ja har tid och ork att skriva ett långt inlägg:)
Vaknade riktigt sent idag, 20 i 10:O Sen var de typ bara att böra fixa sig:P Sen var ja klar runt 20 över 12. Då kom Martin och vi bytte lite presenter^^ Tror han blev glad för sin och själv blev jag jätteglad^^ Fick en digital fotoram, skojj att ha, ska försöka få ihop lite bra bilder till den^^,
Sen började folk komma vid 1. Sedan var det bara att börja käka jullunch. Efter det blev det såklart Kalle anka. Sen gick vi över till Stefans föräldrar för att fika. Saffranskaka och en massa kakor som mormor bakat:) Mums <3 Älskar mormors kakor!! Iaf.. sen så blev klockan runt 6 å då gick vi över till moster med familj och öppnade julklappar. Antar att ni vill veta vad jag fick;) Okej okej... ni kan få veta xD Ja fick underkläder, hygiensaker, en massa fina smycken av kusin vitamin, presentkort på H&M, mera smycken och sist men inte minst: EN KAMERA xD Ja har såå saknat min gamla å de känns som om ja har vart utan den i tusen år! Fick en samsung s760 ROSA^^ så söt! Vet dock inte än om den e bättre än min gamla.. men den e bra^^ Ska spara ihop till en system i sommar när ja jobbar, men ja ska självklart spara denna söta sak:)
Såå nu har ni fått veta de. Sen satt vi där lääänge. Ja gick hem emellanåt och lekte me kameran^^ har ju inte provat alla funktioner än:P Blev tvungen att byta kläder med efter ett tag för Bh:n skavde som en bajs å glittret på klänningen kliade:P Sånt man får stå ut me antar ja.. Men nää ja bytte kläder;P Sen innan vi gick fick ja lite kläder av kusin cecilia som ja brukar få^^ Denna gång ett par jeans, ett par gröna shorts(har lika dana i svart) och en kofta:) Fint fint. 
Men sen gick vi iaf hem. Och nu är ja här. Ska gå å lägga mig snart för ja e ingen uppesittarflicka. Soova :) Så kan man vakna tidigare imorgon ist xD (Javet ja e morgonmänniska).
Här kommer lite bilder från kvällen:)

Självklart var man tvungen att prova fakies fransar:)


Såhär ser nya luggen ut:P

Familjen samlad (nästan hela)

Stefan och kusin Niklas

Mor, Moster och kusin Cecilia

Kusin och jag:) Hemsk bild på mig.. men men:P

Gick hem för att ta bort fakiesarna som blev irriterade, och gjorde nytt smink.

Slut på kvällen:) Ha de bra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaa du har en blogg !!!





//Ashor

2008-12-25 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0