Heeyyy^^

asså ja måste säga att ja e såå duktig^^,
När ja var klar me mitt pluggande för dagen så kolla ja lite på internet och kommer på att bert sa att ja borde lära mig Your song på piano. Den e ju svår. För nån som jag iaf!! Men ja kollade runt lite och sedan gav ja mig fasen på att ja skulle lära mig den. Så sakt som gjort, nu kan ja typ lite mer än halva sången xD Ja satt i två timmar!!! Mina handleder är svullna och mina händer värker! Har aldrig spelat så mkt piano sedan ja slutade i trean^^, Sen kom mamma hem och blev jätteglad för de e hennes favoritsång^^ Så hon sprang runt å sjöng den^^, Ja måste lära mig hela för den e så grymt bra! Sådeså:D Nu vet ni de^^ Men ja tror inte ja lär spela den för nån riktigt än, för ja behöver finslipa lite mer:)
Men snart så^^ HIIHI Puss:) Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Bert..

HIIHII men.. för mig spelar du väl ändå :(? Då får du höra sången jag SKA visa för bandet, för nu har jag bestämt mig att jag inte längre ska hålla undan saker :)

2008-12-29 @ 22:53:17
URL: http://bluebert.blogg.se/
Postat av: Bebe

Jaja du får höra men ja e inte så bra^^,

DUKTIG BERT!:D NY LÅT YAAAY;D

2008-12-30 @ 09:26:32
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0