Lördag

HAAJJ.
Idag vaknade ja tidigt:( Halv 9:( Sen blev jag bajsig å gick runt i hemmet... sen fixade ja mig och städade lite... Sen kom pappa:o Sen lämnade han mobilen och 500 spänn:O så nu e ja rik. Inte nog med det! Ja å Bert jobbade lite och då fick ja mer pengar:D Men iaf... Vi jobbade ett bra tag. Sen blev vi hungriga. Sen sa Bert att de fanns en bra resturang i spånga. Vi åkte dit och köpte, tog med oss hem till mig och käka. De va aaaaassssbaaajsssgott:) Nu e ja mätt! Å de blev lite över till mig imorgon:D Så nu sitter vi och väntar på att bert ska bli hämtad xD För ja vill inte ha han här:( Haha nä skoja^^
Nää.... men Martin kommer snart. Han ska sova.. över:) ööh... Man kan misstolka.. Men iaf:) Ja e flummig:( BAJSAPÅDIG
hejdå.
P.S... Han ska sova... över:) I den meningen ska man betona över:) sådeså. Tolka de hur ni vill:D

Kommentarer
Postat av: Bert..

du är sämst... ÖÖÖVER... varför inte under? eller på?^^

2008-12-21 @ 01:40:26
Postat av: Martin

Det blev nog en gnutta under och på....eller jag kanske inte fattar...

2008-12-21 @ 19:17:42
Postat av: Bert..

^^ HIIIIIIHIIIIIII jag är inte snel.

2008-12-22 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0