Månd-tisd

Hallå. Sorry att de inte har vart nåra inlägg nu, men de var för att ja sov hos mormor måndag och tisdag.
Men ja ska berätta iaf va ja gjorde, om ja kommer ihåg dvs!
I måndags vaknade jag upp helt själv, åkte till skolan å var där länge:P Kommer inte ihåg så mkt mer..:P ja tror ja e extremt glömsk.. men men.. Efter skolan åkte ja iaf till mormor. Sen käkade vi middag och hade det mysigt framför tv:n.

I tisdags så fick vi sovmorgon, för vi skulle egentligen åka till stan, men han kunde inte så vi fick sovmorgon:) Sen ensemble där vi fick titta på filmerna från 60:års dagen (där ja hoppade från bord xD) och från lucia. Det var både skoj och lite pinsamt att titta på. Sen åkte ja hem för att hämta lite saker som ja glömt. Hade ju tre timmars rast. JUSTE! Häll på att glömma! I måndags hade min mobil jättelite batteri, så ja stängde av den. Men när ja vaknade på tisdagen kom ja inte ihåg koden!! Så ja gjorde tre random försök, men alla var fel:( Så den frågade efter puk-koden. Så ja blev tvungen att va utan mobilen ända från måndags kväll till lunch på tisdagen!:O ja var helt lost och de va asjobbigt!! Men iaf.. de löste sig. Sen åkte ja tillbaka till skolan för att ha typ franskaprov på hur man böjer verb osv:P Vet ej hur de gick men ja tror de gick bra. Efter det åkte ja tillbaka till mormor och käkade. Sedan somnade jag på soffan, ända tills farsan ringde. :( han väckte mig.. men iaf... Han hade druckit och var på snackhumör. Han snackade med både mig och mormor i typ en halvtimme:P Efter det var det dags att sova. Pappa ska ge mig en mobil i present typ:P Bara för att mamma sa att ja hade en gammal fast ja inte har de... Men pappa fick den gratis på jobbet. Jaja:P Orka... Men ja måste byta till min gamla mobil när han kommer för annars tror han att ja inte alls hade gammal mobil:S Nää nu förvirrar ja mig själv...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0