Måndag

Heey igen^^ Idag vaknade vi runt 10 tror ja. Sen var de bara upp å fixa sig och dra sig hemmåt. Stannade till i Kista på vägen och käkade brunch.:) Såå nu är ja här hemma.
Just nu bajsar ja lite på min svenskalärare för han skickade ett mail om lite saker ja behöver ta igen, och på en av uppgifterna sa han att ja skulle skriva 1-2 dataskrivna sidor eller motsvarande handskrivet. ööh... Ja har skrivit 11 handskrivna...:P Somsakt.. ja bajsar.. för ja e ändå inte klar me den även fast ja skrivit 11.. måste skriva några mer. Sen gav han mig mer arbete än va dom andra har gjort under terminen å då blir ja lite sur. MEN SEN! :O It gets worse!! Ja måste gå på stöd på tisdagar efter skolan, problemet e bara att de e under min franska å ja behöver gå på den me:S
Ja bajsar på honom för att ja klarar de bara han ger mig lite tid! Ja trodde han skulle va en av dom som skulle fatta, men tydligen inte. Sam/spanskaläraren e ju fan schysstare för tillfället iaf. Men alla e bara en hög stora bajsar. Å ja kommer ha miljoooner saker å göra nu under och efter lovet. Ja hoppas bara att ja håller för de.. För de kmr bli jobbigare än någonsin. Men ja gör mitt bästa.. får väll faila detta år.. sen komma tillbaka.. Hade hoppats på att kunna komma på spår igen under lovet, men ja börjar tvivla för att alla skjuter på mig massor av saker. Och JA javet att de e mitt fel men fyfan.. Va livet skulle va härligt om man kunde ta en paus nu. Men de funkar ju inte i dagens samhälle. ja vill ju inte jobba som toalettskrubbare. Helst av allt vill ja börja om. Men ja misslyckas alltid när ja säger så ändå..:P Så.. vettefan va man ska göra... Ja försöker helt enkelt. Vi får se hur de går, om de går.
Förlåt.. ja håller på å tar ut mig i skrivandet igen. men de e så mycket enklare. Tänk om svenskaläraren kunde ge mig en roligare uppgift, som att skriva en novell lr nått. Då skulle jag börja just nu för ja har så jävla mkt å skriva om, men de han ger mig ligger för långt bort från mitt hjärta för att ja ska tycka de e kul. Jaja:P Man kan inte bestämma va man ska göra för arbete. Lite saker i svenskan kan ja ju ta ut mitt skrivande på. Antar att de e dags att börja nu. Hoppas han kommer gilla mitt överarbetade arbete:P Annars blir ja arg:P Nää nu ska ja sluta klaga:P Sorry...
Ha d bra;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bert..

JEJ bebe du äger ;) kolla tillbaka lite i bloggen, och se hur du ändrat inställning ;) skitbra att du försöker.. och de baaara att säga till, vadhelst du behöver hjälp/stöd med ;:)

2008-12-29 @ 15:37:42
URL: http://bluebert.blogg.se/
Postat av: Bebe

Tack min bajs du e så snäll^^,

2008-12-29 @ 15:39:31
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0