Min födelsedaag xD

Hej sötnosar!! Hoppas ni har de bra!:)
Jippie, 16 år idag. Äntligen:) Tog de ganska lugnt idag. Vaknade innan mor å stefan hade tänkt att väcka mig så deras plan gick inte som den skulle^^ Men ja fick iaf morgonpresenter:) Av mor och stefan fick ja kort på friskis och svettis (Yaay nu ska mitt nya liv börja), pengar, och en stoor fiin sminkbox med 48 asfina skuggor (yaay ja tror ja har över 300 ögonskuggor nu!:o) Men iaf. Sen pluggade jag lite. Lite halvtrist att behöva göra de på sin födelsedag men va gör man inte? Sen blev de sminkning me nya sminket xD Sen kom Martin xD Sen kom typ resten av släkten så hade vi lite fika hemma. Det var skojjigt:) Av martin fick ja såååååååå snygga kläder! En vårjacka, en tjockiskofta, ett linne och en skjorta:D Såå sööt <3 Typ exakt va ja behöver, för ja har velat haft nya kläder sen ja vet inte när, men ja har inte haft råd:P Sen av faster m familj fick jag gitarrfodral xD Av mommo fick ja pengar och självklart godis som alltid:D :O förresten.. ska äta lite av de nu:D hon vet att ja gillar choklad <3 :) 
Iaf. De va skoj på fikat, mer eller mindre^^ Blir lite långtråkigt men men:P Hehe xD Sen gick alla lite över 5. Sen stannade Martin lite till och vi myste lite. Och nu sitter ja här och pluggar. Tog en paus bara för å skriva här så va glad att ja gjorde de!^^,

Men ni får ha en toppendag, och tack till alla som grattat mig idag:) Löövee u <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0