Onsdag

Hallå små barn. Inatt hände en sak! :O Ja låg där i sängen och hörde att nån kom in genom porten. "Wtf? Vem kommer hem såhär sent?" (kl halv 4). Sen hörde ja hur den personen typ gick runt i huset... Sen lät de som om den tryckte ner handtaget:o Ja ba: :O EN INBROTTSTJUV!!! Men ja ville inte väcka mormor så ja låg kvar... sen gick han...:P Så ja somnade om, men när ja vakna berättade ja de för mormor. Hon ba: Men lilla gumman, de var tidningsbudet som kom! Ytterporten är ju låst!!xD Ja ba: ÅHNEJ!!! :D Ja ville ha lite spänning jue:(
Iaf.. Sen fick ja frukost, och mormor gjorde ju självklart sin berömda choklad:D <3 Den äger allt och alla:D Sen så bar de iväg till skolan. Hade musik först (sovmorgon med till 09.40) Det var skoj. Vi spelade och de gick bra. :D
Sen var det dags för lunch och det var juuulbooord:D Men de va inte så bra... De fanns skinka, kalkon, köttbullar prinskorvar, janssons och sill:P Men ja äter inte korv, janssons eller sill.. Så de fick bli skinka å köttbullar. Kalkonen såg bara läskig ut. Å tyvärr var de inte lika bra som i Ärvinge, där man fick en flaska julmust med:P Men men... Så kan de vara. Sen på rasten så stack vi till musiken, men Jörgen ville va ensam så vi gick in i det gamla musikrummet, men sen kom fler som ville vara där så vi gick in i det lilla förrådet bredvid. Sen var vi där i typ en timme. När vi kommer ut så är det några som håller ett föredrag i musiksalen:O Pinsamt!! Vi blev tvungna att gå igenom allt, och alla kollade på oss..:( De va pinsamt... Tkr ja iaf.
Sen var resten av dagen tråkig:P MEN SEN!!:O Sen när ja åkte hem blev de bara läskigt!! Jag satte mig på tunnelbanan, och sen när vi kom till Kista gick en man på tåget och satte sig en bit ifrån mig. Han hade långa kläder (såg ut som en morgonrock) och stoort affrohår.. och affroskägg med!! Iaf... vi åkte vidare. Ja hade mobilen i handen, bara för att ja hade tråkigt, men ja hade ingen musik för ja orkade inte:P Sen när vi kommer till Husby går alla av på hela vagnen (typ) förutom han och jag.... Sen tittar han sig omkring och börjar gå mot mig. Han sätter sitt framför mig och frågar på engelska om han får prata med mig. Jaavisst sa jag glatt och trodde han skulle fråga om vägen lr nått:P Sen sa han: "I was sitting over there, but then i noticed that you are soo beautiful!" Ja ba... öööh tack:P (i mina tankar tänkte jag åhneeej orka ragga på tunnelbanan... och ORKA ragga på en som är typ 30 år yngre!) okej han va inte 46 men... nästan:D för han va ful. Sen fortsatte han snacka om hur vacker jag var, och han frågade om jag var singel. Ja ba: Neä de e ja inte. Han ba: Åhnej, men de gör inget, de tar nog slut snart xD.... Sen frågade han om han kunde få mitt nummer... Ja ba: Näääee:P Han ba: Varför?!? ja: Ja ger inte ut de till främlingar:P Han: Men då lär vi känna varandra xD
Blääää! Iaf... efter långt snack så kom vi till Akalla.. där steg vi av och ställde oss i rulltrappan. (Han förföljde mig!) Han fortsatte att kämpa: Men om de tar slut mellan dig å din kille borde vi gifta oss. Jag: öööh... nä.... Han: Du kan få mitt nummer å ringa när de händer xD Jag: Nääääääää ja viiillll inte!!!
Som tur var skulle han åt ett annat håll sen... Ja e rädd för att han bor nära mig och vi ska träffas igen:(

Men men:) Nu har ja faktist martin här:) Så nu ska ja va social:) Puss på er <3
P.S Grattis i efterskott till Jennie:D Som fyllde igår^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0