Onsdag

Hello.
Ingen musik idag så ja började 12.40 men ja åkte lite tidigare för att käka å göra sällskap med bert. När vi hade käkat (blev fil för min del idag) så åkte vi till centrum. Där så drog en kille mig åt sidan och ville visa mig nått:P ja ba: jaja:P
Han snackade engelska och ville visa nått för mig. Han ba: can i borrow your hand? Ja ba: Ööh okej... Sen tog han bort nagelacket på en av mina naglar! Sen tog han fram nån stor fyrkant... Å så förklarade han att de var som manikyr i tre steg. en sida rengjorde, en stärkte och en gav nageln olja lr nått:P Sen när han var klar så smörjde han in nagelbanskräm och handlotion xD Men inte nog me de!!! Han gjorde de på bert också:D:D HAHA! Sen fick han värsta glansiga nageln:D De va såååå kul^^,

Men iaf:P ja köpte den inte för ja orkade inte å den va dyr. Sen när ja kom hem så åt ja å tog de lugnt lite. Å sen stack jag till stallet xD Marie frågade om ja kunde rida hennes häst idag eftersom hon kände sig lite krasslig. Å ja hade inte mkt för mig så javisst:D Så ja red Sune på volten. Marie och mamma stod å tittade på. De gick riktigt bra:D Även fast ja inte ridit på typ två månader! Kommer nog dock få träningsvärk:P
Iaf... efter en massa snack i stallet så kom vi hem. Nu ska ja ta en varm dusch och sedan lägga mig och sova.:)

Nattis mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Bert..

DIN BAAAAAAJS! Du våldtar min djupaste hemlighet :( Han mobbade mitt finger så nu glänser det.... FORTFARANDE :(

2008-12-12 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0