Söndag

Hej på er! Igår var ja hos min älskling hela dagen så de var därför ni inte fick nått att läsa^^,
Ja vaknade runt 10, gick upp, åt frukost och började göra mig iordning. Var hos Martin vid 12. Sen började vi se filmen som vi började se i fredags med, men vi såg aldrig klart den. Sen kom några av deras vänner över så vi började om från början igen^^, Helt saajkfilm!! Fatta ingenting!:P Den var mer skrattretande än läskig... "årets skräckfilm" ööh... sure:P The signal hette den iaf om ni nu skulle vilja se den ändå^^,
Sedan tog vi en promenad till vällingby och lämnade tillbaka filmerna, och åt. Vet ni vad?! Ja åt sushi!:O Okej javet att Bert kommer hata mig nu men de va inte så äckligt som ja trodde! De e ätbart xD
Sen gick vi tillbaka och satte oss framför tv:n och tittade på Happy feet. FYFAAN va söööt den va:D Asså ja vet inte va de e med mig men ja typ älskar tecknade filmer... Ja började iaf gråta och hade en stor klump i halsen halva filmen^^ Mobba mig inte... Men de blev ju ett lyckligt slut så då blev ja glad:D Sen såg vi lite på hmm.. kommer inte ihåg va den heter:( Bajs... men iaf... sen gick vi och la oss:)

Kommentarer
Postat av: Bert..

BAAAAAAJSSSSSSS :( du åt sushi :(((( dödssynd.. hiih, men happy feet äger som fän :D min favoritfilm.. känner mig hemma där :D

2008-12-29 @ 15:35:40
URL: http://bluebert.blogg.se/
Postat av: Bebe

Haha;D Naahaa ja e inte sushi-oskuld längre^^

Happy feet va så söt ja älskade den så mkt!!:)

2008-12-29 @ 15:40:49
URL: http://bollii.blogg.se/
Postat av: Martin

Hehe, den andra filmen heter The Heartbreak kid:P

2008-12-30 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0