Tisdag

Hej allihopa. Har trååk:P
Idag vaknade jag runt kvart i 9. Sen kökade vi och drog till kista för att va där när dom öppnade. När vi var där började jag och mamma att titta på glitter. Ja skulle köpa till mig själv och mamma till cecilia. Ja hitta ett såååå snyggt kors som ja blev kär i:) Sen hittade ja en ring som ja också tyckte om så ja köpte båda;) Sedan gick jag vidare för att köpa mormors julklapp. Efter det bestämde jag mig att nu ska ja klippa mig. Så ja gick å gjorde det, och ut kommer jag med snelugg och (enligt mig) kort hår!! Okej ja toppade bara men de känns ändå som om hon tog en meter:P Luggen blev okej... inte suupersnygg direkt.. men men:P Den e snygg när ja har uppsatt hår, men inte utsläpps så:P Aja.. De blir nog bra när ja får hålla på me de lite:) Efter det gick ja runt lite till och tyckte att ja borde köpa nått mer till mamma, så de gjorde jag, närmare bestämt ett riktigt dyrt halsband! Lite väl över min budjet men men:P Allas presenter blev dyrare än tänkt:P
Efter de väntade ja på Bert en lång stund:P Sen köpte han nått till sin farsa å sen drog vi hem.
När ja kom hem blev ja tillsagd att städa rummet. Hmm visst. Men långsamt gick de:) Ser hyfsat ut iaf å de e ju ändå ingen som kommer upp på mitt rum^^,
Sen blev ja sugen på att prova min lilla outfit med strumbyxor o smycken å allt:) De va såå kul för de blev riktigt bra, och korset satt otroligt fint xD Just nu funderar jag på att prova ut nått smink till imorgon men samtidigt vet ja inte om ja orkar:P Men ja har lite tråkigt.. å de finns typ inget ja kan hjälpa dom me därnere. Så.. Ja tror ja fixar smink^^ Så slipper man tänka så mkt imorgon:D För de e jobbigt att tänka:) Aja... Vi hörs imorgon, lär väll skriva nån liten hälsning iaf;)

Puss på er och god jul:)

Kommentarer
Postat av: Bert..

hur gick de me knäck och pepparkakor då :)?

2008-12-23 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0