Torsdag

Hej allihopa!
Idag hade vi först engelska. Den var rolig för vi fick i uppdrag att skriva en spökhistorie i grupp. Sedan när alla var klara så satte vi oss i en ring, släckte ljuset och tände ett ljus. Varje grupp fick gå fram till ljuset och berätta sin historia, på engelska såklart. När de kom till min grupps tur, så ville de att ja skulle läsa. Så de gjorde jag. Jag försökte komma i lite stämning och låta lite läskig, eftersom de föregående grupperna bara hade läst som om de va vilken text som helst. Man måste ju ha inlevelse! Så fram med den mörka, läskiga rösten! När jag sa den sista meningen så tittade jag upp med en läskig min på folk xD Ja tror dom blev rädda:D Eller så tyckte dom ja va konstig...
Men iaf:P Efter de så var ja glad... Sen hade vi ensemble och vi repade i aulan inför imorgon. Kören körde alla sina låtar först, typ tusen låtar xD Men de var vackert! Sen från ingenstans kommer bandet och vi kör nothing else matters och billie jean:P Och sist Happy christmas (war is over). Men det var skojj. Ja kände mig lite halft förkyld i morse, men de gick typ över så sången gick okej, men inte mer för ja hade ingen energi. Men den kommer imorgon:D Eller inte... för vi ska va där kvart över 7:(
Men iaf...:D Halv 9 börjar lucian imorgon, sedan ska vi typ fika å bla bla...
MEN!! Sen gick vi å åt på donken... OCH! Sen hade vi SAMHÄLLE:O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (och fler utropstecken, men ja orkar inte..) ! Och så skulle några gå fram, välja nått ämne och diskutera om de. I början orkade ja inte lyssna så ja brydde mig inte. Men sen kom en grupp fram och skulle snacka om föräldrar som var alkolister och så drog ja ur musiken ur örat och lyssnade noga. För ja vet kanske lite för mycket om det ämnet! De började snacka om att de e så synd om barnen och de var mer än 400 000 barn i sverige som hade alkoholister till föräldrar... Sedan sa de att staten borde hjälpa alla unga som har en sån förälder. Sedan snackade de om att föräldrar som är alkoholister inte älskar sina barn, för de borde sätta sina barn framför alkoholen, men dom väljer att dricka ist för att ta hand om barnen... AAAAAAAAHHHHHHHAHHAHAHA!!!!!:(
Ja blev som GAAAAAAALLLEEEEEENNN!!! För de första så skulle inte jag vilja att staten kom till mig och sa: lilla gumman du behöver vård!! En viss flicka i klassen sa: Dom som har alkolister till föräldrar behöver seriös vård. Ja ba: öööh nja de e nog snarare du som behöver:P Man söker för f*n vård själv om man mår dåligt!
För de andra så VAFAN alkolister älskar inte sina barn?!?! VA E DE ?! Klart dom gör men dom fattar inte att dom har problem så dom tänker inte på de! ..... AÅÅh ja blir så suuuur. NÄÄ JA tycker att dom ska gå å lägga sig för dom har ingen erfarenhet av dedär ALLS! så de så. Å nu ska ja gå å lägga mig med för ja blev arg:P

Men... aa... nu finns de inget mer att säga typ... Jo ja ska skriva om resten av dagen. När vi slutade samhälle var ja så himla arg så ja blev tvungen att skrika av mig lite på bert. Fick skrika lite med Jennie på lektionen, men sen flyttade han mig:( Bra iaf att Jennie höll med mig:D
Men.. aa... Sen efter de så stack bert å ja till henke för att repa. Men även fast vi sakt 16.30 till alla, så kom bara jojo och vi andra. Blev lite jobbigt faktiskt för vi behöver verkligen repa. Och både ja, jojo å bert hade skippat att äta bara för att repa!! Men dom gjorde tydligen inte de. Asså ja e bara lite stressad över lördag... de e mest därför ja blev sur. Så efter att vi hade väntat på dom i två timmar gick vi och åt och sket i dedär. Så de var jag, jojo, bärt och icca som åt i centrum. De va skoj. Sen kom henke, sen bussade vi hem, fast de åkte till simhallen för att kolla ljudet. Och dom är lite läskiga... men de va roligt:D
Så nu är ja hemma. Och ja behöver ta en dusch, föna håret och platta de innan ja lägger mig, men ja orkar inte:( men ja måste gå upp så tidigt annars:( Kommer gå upp typ fem. :( BAJS! Orka va i skolan tidigt:(

men men... Ska bli mysigt imorgon kväll när genrepet e klart för då ska ja sova över hos martin:D :) :) :D <3 Men sen blir de bajs på lördag igen:P de blir inte kul. Men men... nu ska ja fixa mig inför imorgon, ha de bra:) Puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

eh ja damp på samhällen! fyfan, dumma små barn!

2008-12-11 @ 21:36:22
URL: http://jennuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0