Torsdag

Heey! Dagen efter julafton... Visst är man lite trött^^ Men vi bestämde oss igår att lutfisken och gröten fick vänta till idag så de blev gäster hemma idag med! Lite halft jobbigt men men xD Kul när dom väl kom iaf. Gröten var god, lutfisk smakar löskokt äggvita så de ville ja inte ha. Sen blev de lite rester med. Sedan blev det såklart filmtajm uppe i mitt rum med kusinerna. Cecilia somnade dock efter 10 min ^^,
Sedan blev de fika och nu sitter jag här lite halft uttråkad:P Snälla e de nån som vill hitta på nått innan tisdag? Ja har för lite att göra. Känner mig understimulerad:P Hehe:) Åker iaf till Skåne på tis... Ja vet bara inte var min biljett är men men...:P För er som va på Henkes fest och undrade var mina bilder tog vägen så kan jag hänvisa er till facebook där dom finns^^ La inte upp alla för de fick inte plats, men dom roligaste och snyggaste finns där:)
Puss!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0