Tråktråk

Heejsan. Fick lust att skriva. Mestadels för jag har tråkigt och dom sitter därnere och tittar på stjärnor på slottet och... de e liiite för tråkigt för mig:P Typ somnade framför de... Så ja gick upp ist.
Jag och mamma kom hem för tre kvart sen från en långpromenad. Det var riktigt skönt. Vi var ute i typ en timme och en kvart. Vi pratade om allt och inget. Mkt roligt^^
Ja kom och tänka på att ja faktiskt trivs riktigt bra i min lugg. Var ett tag sen ja hade lugg senast, men de känns mer som jag när ja har de^^ Ja kanske e ensam om att tycka de, men ja tycker ja passar i lugg:) Hihi.
Jaja.. nu har ja slut på saker att skriva:/ inte kul... De e tråkigt att sitta vid datan nuförtiden:P Bara bloggen som e skojj, men man har ju inte alltid en massa att skriva om. Men ja har en kamera nu xD Wiie. Äntligen får ni lite bilder att titta på igen! Lovar att ja ska va duktig med bilder:D De e mkt roligare än bara massa text.
Ja funderar på att göra om designen på sidan. Va tror ni om de? Kan bli bra! Eller inte:P de e rätt jobbigt att hålla på.. Men men:P Vi får se om ja orkar.:) Om ni har några ideer så är dom välkomna:D
Hmm... Vad ska man göra nu då? Tror ja ska leka lite me kameran^^ Hare fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0