Fredag

Hej! Förlåt att de inte blev något inlägg igår, mådde inte så super bra när jag kom hem så jag sov istället.:P Men idag skriver jag iaf. Var hemma idag för ja hade jäkligt ont i huvudet, men nu känns de lite bättre. Har dock inte mycket att skriva om idag.
Kollade såklart på idol, och skickade iväg en röst på Kevin^^ Men ja måste säga att ja gillade Robins Fields of gold ^^
Imorgon är det rep. Hoppas jag står ut med allt ljud... De var så länge sen ja va me på repen nu så ja måste gå imorgon, trots att vi är bortbjudna. Men orka ha tråkigt me släkten när man kan ha kul med bandet^^ <3
Jaja.. inte mycket mer att skriva om. Nu ska ja fixa mig inför natten, titta på idol och lägga mig tror ja. Är så otroligt trött! Vad beror det på?:P
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

JEEEEEJ :D:D annaSTORpanna åkte nyss, men vahettere... JEEEEEJJJJJ L:D:D kul med bandet <3 inte med släkt.. blööööh för släkt :(

2008-11-21 @ 22:39:14
Postat av: Bebe

Haha va flum du är bert^^ Klart man hellre har kul med bandet^^

2008-11-22 @ 10:02:20
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0