Fredag

Varning för tråkigt inlägg!
Jepp... ja e bara på lite menshumör för tillfället för Stefan retade upp mig jävligt mkt, innan ja fick nog och gick upp. Han har jävligt dåliga argument med för den delen.
Iaf... Ska ändå berätta om dagen för er;) Var trött som ja vet inte vad imorse. Sov som värsta stocken efter öppet hus-adrenalinkicken^^ Såå ja hann inte plugga franska eller engelska, men tur som ja har så gick de väll hyffsat ändå. Franskan blev bara förhör med en som fick gå upp å skriva på tavlan så ja slapp.. Sen va engelskan lite halvt lätt men ja gjorde ändå fel så de va bajs. Bara för att ja inte ens tittat på den:(
Aja iaf, ja hade först franska, sen efter det hade ja matte, och vet ni vad?! Jag fick ett svårt tal!! xD Första talet i hela matte A som ja faktiskt behövde tänka. Tror fan 8:ans matte e svårare än denna ibland... Men sen löste jag talet, och då sa han att min lösning var en MVG lösning... Så de så:P Ja skulle haft mvg i matte på högstadiet inte vg! BAJS PÅ DIG!. Men iaf. När ja hade löst den var han typ imponerad (hoppas ja, för ja va iaf stolt). Sen gav han mig en annan som han sa var för mer än mvg. Men då hade all min energi redan gått ur min hjärna så ja orkade inte. Gör den sen^^ Men ja ska ha mer än mvg xD Hahah xD Iaf.. Sen va de lunch. NEJ till frukostkorv, vafan e de?! Frukostkorv till lunch? Nääää de går inte. Så Jennie, Bert å ja köpte varsin kycklingcurrymacka. De va mums, sen vart ja mätt, vilket var länge sen, så ja fick massa energi från ingenstans. Å bra var väll det! Sedan hade vi engelska, som gick okej. Sen idrott^^ WIIIE Volleyboll xD xD xD Sååå kul! Han berömde faktist mig en gång när han snackade xD SÅ DE SÅ xD gillar volleyboll:) Sen körde vi match å ja va fett lack, för min grupp va så dålig så ja orkade inte ens försöka. Men ja fick mina slag där ja vann poäng. Så de så xD

Efter det fick Bert vänta på mig länge för ja e seg. Men sen åkte vi till Jakan, hem till Bert och hämtade basen och gitarren. Lämnade dem hos hans morfar, köpte saker till Henke xD Sååå skojjiga saker!!! xD Sen fikade vi... Å vi hade så kul med en presentpappers-rulle. De va kul för man kunde sticka in fingrar där, sen kunde man kika på varandras ögon xD Moahhahaa!!..... Men iaf.. Sen va de meningen att några bandmedlemmar skulle komma till Tensta med oss och repa, men dom kom inte. Så vi åkte själva, sen tog bert sönder nått på hans gitarr... Sen så följde ja me honom när han skulle träna små barn i simhallen xD Skulle fan tagit med kameran för de va kul att se när han sprattlade med armar och ben för att visa dom hur de skulle göra xD HIHIHIHIHIHIHHIIHHIHIhi xD
Sen fick ja skjuss hem(stavas d så?):p av berts syster.

Och nu sitter jag här. Såg inte Idol, men såg att Johan åkte. Ja orkar inte kommentera det:P ni får gissa va som e i mitt huvud:P Men iaf.. Sen gick ja ner å försökte vara social, men tillslut slutade det med att Stefan klagade på att mina kompisar var osociala mot honom, men vem har sakt att de ska va sociala me min fucking styvfarsa?! INGEN! Näää! Och han känner dom inte så han kan inte säga att dom e otrevliga, som han sa...:( Sen efter det blev han ju tvungen att kommentera mig med när han väl var i dom krokarna. Som vanligt så "hälsar ja aldrig först" Men vem faan bryr sig?! De e inte som att ja gillar snubben så va spelar de för roll?:P Sedan lever ja tydligen som en skugga i huset med... "Du sitter bara vid datorn och är aldrig med oss" Men vafaaan ska ja göra med dem?! Ja försöker med de e ju så tråkiga, de sitter i sin soffa, tittar på tråkfilmer och skrattar för inget, och blir arga på mig för inget typ hela tiden.. Nää de e inte kul. Och nu e de jobbigt för Roxan e borta med, och då kan ja inte sticka iväg till stallet som förr. De går inte nu.. Så ja sticker iväg till datorn istället. Vad ska man göra? Ääääh...:/ Ja vill bara inte att de klagar på mig så ofta. Och ja vill verkligen inte att Stefan ska kommentera mina vänner på de sättet för de ligger mig nära om hjärtat och han vet att de e dumt att säga sånna fula saker om dem:( Blir så ledsen att han måste hålla på å va så egotrippad hela tiden. De kommer ju inte hem till mig för att umgås med honom, utan med mig.

Aja förlåt för mitt lååånga tråkiga inlägg... Men säg inte att ja inte varnade er!
Ja skrev väll ur min ilska lite... men bara lite för ja tycker fortfarande inte man ska kommentera människor man inte känner. Han försöker ju inte prata med dem heller!
Okej nu vill jag bara fortsätta skriva om en jäkla massa skit om honom, men ja låter bli. Ja hoppas bara att han nångång förstår sig på mina kompisar och INTE kommenterar dem. FÖR DOM E MINA KOMPISAR INTE DINA! <333 and i lööv dem:D <3 Puss påerXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0