Fredag

duuh.. Hemma igen. De e typ allt ni får läsa om nu för tiden känns de som:/ Inte bra. Mår sådär idag iaf, feber fortfarande och halsen var hemsk imorse! Upp och ta verktabletter. De hjälper lite iaf:P Ja e så trött på att va sjuk nu. De e inte kul. Ja vill va social och träffa mina vänner, men allt bajs kommer ivägen! De e verkligen inte kul:( Jag vill så ut och shoppa, men med vilka pengar då? Har typ 200 spänn.. Vilket är mycket ändå...:P Ja tror fan ja måste skaffa mig ett jobb lr nått.. men var!? behöver lite cash innan jul. Som tur är så fyller man ju år snart och pengar står högst på önskelistan xD Tre veckor och två dagar kvar. Hmm.. ja tror ja klarar mig ändå.. förresten..:S ja antar att ja får mina pengar som vanligt den 25:e?:D de hade ja typ glömt... men juste fan.. sen får man ju nästa påfyllning efter jul... fan va bajsigt.. trodde ja skulle få mer:P Aja, pengar högst på önskelistan fortfarande då xD
På tal om önskelistor så är ja fortfarande rädd för va ja ska köpa till alla.. Tjejer e så lätt att köpa till, man kan ju typ köpa parfym eller smink eller nått, men killar e förjävligt svårt att köpa saker till! Iallafall enligt mig. Säg till om ni har bra tips^^

Ikväll blir de Idol, de e nått ja längtar till! Nu ska ja titta på tv å sussa i min säng igen^^ Ha de bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0