Lördag

Tjooho! Idag känner jag mig rätt så bra! Tack gode gud! Fast imorse hade jag svinont i halsen som vanligt. Ska ta tabletter nu innan ja lägger mig så kanske ja slipper morgon-smärtan! Idag gjorde jag inte så mkt.. Fixade mig och så, sen tog jag en promenad med mamma till stallet och hälsade på mina små söta kissar och hästarna. En tjej hade blivit avkastad tydligen:P
Sen va de meningen att vi skulle ha rep idag men tillslut var de bara jag och Bert som kunde så då struntade vi i det. Istället fick vi fika hos Stefans föräldrar. Mums chokladrutor! Och äppelpaj xD *Bollii äta upp allt*
När vi kom hem kände jag mig tjock... förmodligen för att ja e de xD Så ja ställde mig på vår lilla träningsmaskin och körde gärnet och sedan lite sit ups och sånt skit:P Efter de så kände ja att ja blev sjuk igen:P Så halsonten kom tillbaka som en bajs. Men ja får skylla mig själv. Ska ner o ta tabletter snart! De är min räddning xD
Lägg märke till att jag är uppe sent idag! Ja förstår inte att ja inte har somnat än! Men ja e trött nu... Ska hjälpa till på städdagen i stallet imorgon. Vet inte varför ja gör de när ja inte längre har häst:P Men Tin sa att ja skulle kunna komma och va deras hejjarklack när de sliter och står i. xD De gör ja så gärna! Förutom att ja måste gå upp tidigt.. men de e lika bra!
Nej fy nu e ja riktigt trött! Bums i säng med dig Bollii^^
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

du är den konstigaste människan jag känner :s sjuk och städa ingen bra kombination... Fast iofs så är städa aldrig bra..

2008-11-16 @ 01:32:00
Postat av: Bebe

Haha^^ Men ja städade bara lite^^

2008-11-16 @ 12:17:43
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0