Lördag

Idag vaknade jag vid nio. Drog upp persiennerna och blev chockad av det tjocka lagret snö! Massor med snö! Ska nog ut och fota lite sen om ja orkar^^ Har ju inte gjort de på ett tag så det är väll dags:P
Annars har ja inte gjort så mkt idag, typ pluggat lite. Blev tvungen att lära mig Fields of gold, bara för att Robin sjöng den så bra igår, så ja har ömma fingrar av för mycket spelande på gitarren. Funderar på att kanske lära mig den på piano med och se vad som är finast.
Ikväll blir de rep med bandet <3 Egentligen är vi bortbjudna till moster å familjen, men ja orkar ej^^ Så ja repar ist, och går till dom efter. (Är det fint att värma maten i mikron när man e bortbjuden?xD) Iaf.. Nu sitter jag och inväntar att ja ska få åka å repa. Ska börja fixa mig snart me smink å så. Har så tråkigt:P
Men ni får ha en trevlig kväll! <3 Pussii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0