Lördag

Hejsan!
Äntligen lördag! Idag vaknade jag vid 11. Gick upp, åt frukost. Sen upp till datan en stund, sen plugg. Kom nyss tillbaka från fika hos Stefans föräldrar. De bjöd på glögg och saffransbullar. Synd att jag inte äter kaffebröd:P Men ja fick iaf pepparkakor^^ Och glöggen var de minsann alkohol i, men ja fick ändå:P
Men nu kommer snart de roligaste på hela dagen! FEST! xD Ska bli jäkligt kul å ja e laddad^^
Har fixat mig lite med smink å så, men ska fixa håret lite snyggare med. Va så längesen ja såg allihopa! Ska bli skojj:)
Men innan ja åker måste jag plugga lite mer:/ Men de e snart klart xD

Lägger upp bilder från ikväll imorgon. Imorgon ska ja också träffa Martin:D Va ett tag sen nu, känns som flera månader. Men de ska bli skoj iaf, längtar så:)
Men ja hoppas att ni får en rolig kväll! Pusss på er <33

Visst var min sminkning lite najs iaf? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0