Måndag

Pheew, äntligen är måndagen över! Det hela började med en trött Bebe som nästan kom försent till spanskan. Måndagar är väll inte den skojjigaste dagen i skolan heller. Först spanska, sedan svenska sedan en halv lektion historia, lunch 10 i 12!! (Hungrig!) sen andra halvan av historian, sedan samhälle och sist klassråd. Klassrådet e bara jobbigt...:P Ja suckade extremt högt idag när Kia(mentor) stod precis bredvid. De va skämmit för hon tittade frågande på mig.. Ja ba: Nejj ja e så trött bara^^,
Lunch idag i skolan var kycklingcurry med ris.. (smaka lite spya) så ja tog massa sallad med vitlökssås på <3 konstigt nog märkte inte Martin av stanken i munnen:S
Iaf, efter skolan blev jag hämtad av Martin:D Åkte hem till honom och sov typ flera timmar^^ Hihi... Iaf sen drog ja därifrån, käkade, duschade och nu sitter jag här igen. Ja försöker dra ut på skrivandet eftersom ja vet att ja måste plugga franska sen^^, Har prov imorgon (bLä!)
Men imorgon är d bara tre lektioner.. Och tre timmars håltimme:P Håltimmarna e galet långa på tisdagar:/ Ja ska nog iaf äta på donken imorgon med bert för ja e sugen på de.
Nej nu börjar ja flumma.. men måste plugga franska! Vill gärna behålla mitt MVG!.. På tal om mvg så fick vi nuvarolägesrapporter idag lr vafan de hette...:P Man kunde antingen få en pil uppåt, en rak pil eller en neråt. Tror ni förstår va de betyder.. Ja fick pil uppåt i allt förutom samhälle, historia och idrott xD YAY^^ I ensamble med xD På tal om ensamble, imorgon har vi det.. Vi ska spela I kissed a girl:( De e inte kul för han tvingar oss.. Ska spela den och nothing else matters på öppet hus.. Men de e inte kul för ja vill inte:( Men om ni vill se en extremt tråkig sång bli framförd av vårt band så e de bara att komma.. :'''( ELLER INTE!!

Peace! <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

jag kommer! jag MÅSTE höra er nothings else matters :O :D

2008-11-10 @ 23:56:56
Postat av: Bebe

:o de e okej.. för ja spelar piano(stråkar) :P

men den e ändå inte kul:(

2008-11-11 @ 18:23:42
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0