Måndag

Blä inte måndag igen:( På morgonen hade vi först spanska och sedan svenska. Sedan var de historia. Sen lunch, tio minuter tidigare än normalt BARA för att vi klagade xD Så de va najs. De blev hamburgare i skolan idag. Visste ni att de kommer från Tyskland? Stefan sa till mig:P Iaf, sen så hade skolan bjudit in två stycken från riksdagen som skulle debattera med varandra och oss. De va kul, men låååångtråkigt. För er info så kom mamma och petade mig i huvudet nyss.. Men iaf tillbaka till ämnet. De va en kille från Folkpartiet och en från Miljöpartiet. Båda var fula...:P Öm.. iaf de snackade om nått skit som förkortades LF men ja kmr inte ihåg va de va^^ (jo ja lyssnade)... Jo vänta typ lissabonförslaget lr nått skit. Men ja vet inte... Ja röstade iaf ja till de och vi vann^^ Alla hatade miljökillen...
Men sen så gick ja ut därifrån för ja behövde gå på toa... sen kom ja tillbaka:( Sen va de klassråd å sen va de hem. Stannade till i kista å gick på apoteket. Tänkte köpa nått till mig med men ja hade inte råd så ja sparade pengarna vilket inte e bra^^ Hihi. Imorgon är de utvecklingssamtal, vilket betyder att vi e lediga hela dagen förutom på¨vårt samtal. Ja har då kvart över 1 till fem över halv 2. Sen ska ja till Bert och plugga/spela och ja hoppas han har gjort kladdkaka xD (Du gör väll de bert, annars kommer ja ej:( ) Sen ska ja typ till Martin resten av kvällen. Men mer om det imorgon^^
Nu har ja så tråkigt så ja vet inte va ja ska ta mig till. Sitter och dricker vatten för att ha nått att göra:P Men ja tror att ja ska ta ett bad (och bert snodde den tanken från mig). Aja! Vi ses! Lööve <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

Du är en sTOOOR bajs! jag vill ha kladdkaka, så jag äter hela och du får titta på. Och jag ska bada.

2008-11-17 @ 19:53:22
Postat av: Bebe

haha nej för ja kmr äta upp dig då xD

2008-11-17 @ 20:00:42
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0