Måndag

Hoho! Nu ska jag prova på dehär med bloggande. Lär väll skriva om typ vad som händer i mitt liv å lite sånt^^
Får väll berätta lite kort om mig då. Jag heter Rebecca, kallas Bebe. Jag är född 92 och går nu första året i gymnasiet. Jag älskar allt som har med smink att göra, har dock inte råd att köpa allt jag vill ha! Ett annat intresse är hästar, även fast jag typ "slutat" rida nu. Jag hade en medryttarhäst, Roxan, som jag fick ha som min egen, men hon såldes för ca en månad sedan. Efter de har ja letat efter en häst som kan passa mig, men har inte hittat någon favorit än. Nuförtiden hjälper jag mest till i stallet och rider hästarna när någon är bortrest eller behöver extra hjälp. Jag har ridit i 9 år nu, men på senare tid har ja mindre och mindre tid för det. Jag delar mitt hästintresse med både min mamma och min halvsyster. Jag bor med Mamma och Styvfar i ett parhus. Pappa bor ensam i ett stort hus inte långt ifrån oss. Jag har två halvsyskon från pappas sida, Caroline och Joakim. Jag har även ett "låssassyskon", Amanda, som är Stefan(styvfar)s dotter. Hon är typ som en syster för mig, tyvärr bor hon i Skåne. Både Caroline och Joakim bor i Västergötland så alla syskon bor långt bort från mig, d.v.s jag är ensambarn hemma.
Jag håller mycket på med musik och de tar en stor del i mitt liv. Jag sjunger, spelar gitarr och piano. Jag och mina söta vänner har ett band tillsammans där jag sjunger. Vi är mest ett "hobbyband" eller va man nu ska kalla de, men vi får små spelningar lite då och då:) För tillfället håller vi på och spelar in våra låtar, så snart kanske ni kan få lyssna på oss om ni är snälla^^,
Jag har även en pojkvän, Martin, som ja älskar mer än allt annat i världen:) Han är världens goaste, mysigaste, sötaste människa^^, Love u <3
Ja har nog inte så mycket mer att säga om mig själv.. kan väll alltid lägga till mer om ja kommer på nått:P Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg:) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0