Onsdag

Idag var inte världens roligaste dag så att säga. Nämnde för er igår att jag kände nått konstigt i halsen, guess what, idag kan ja knappt prata p.g.a smärtan. Stannade hemma idag. Gick till akalla vårdcentral men de sa att de förmodligen bara är nått virus så om de inte går över ska ja dit igen. Hoppas bara att de inte stannar. Efter vårdcentralen var ja helt slut och utmattad så ja gick hem och somnade i några timmar.
För er information så fick jag ig på franskaprovet igår. De kom som en stor bajs och de har varit lite för många bajsar på en gång på senaste tiden så just nu är väll inte min bästa tid antar jag. Jag orkar inte försöka ens med skolan längre, de blir väll som förr om ja inte fortsätter. Vi får se vad som händer. Jag hade ingen motivation att plugga idag iaf. Jag vill bara ha lov igen och få starta om på nytt för ja behöver de nu.
Okej ja antar att ni tycker att ja tycker synd om mig själv, men egentligen gör ja inte riktit de, ja bara struntar i det mesta å de e väll mer eller mindre bra:P
Orkar inte gå tillbaka till de som var förr, vill ha de bakom mig, men samtidigt orkar ja inte med framtiden:P

Ja vet inte riktigt va ja ska skriva mer om idag, inget har hänt. Har inte ätit nånting eller så, så de blir ett tråkinlägg från mig idag, men ja ville iaf skriva. Hoppas ni har de bra iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0