Onsdag

Usch! Förkylningar går tydligen bort extremt långsamt! Tycker inte om detta! Är hemma från skolan idag igen och hoppas på att friskna till. Idag skulle vi haft samhällsprov, vilket ja e SÅ glad att jag missar. (De jobbiga är att ja får göra de nån annan dag ist)
Natten var typ jobbig, vaknade flera gånger av att ja hade svårt att andas, var torr i munnen och febrade:P Hade iaf ett glas vatten på sängbordet^^,
Idag blir de väll samma skit som igår, ligga på sängen, titta på tv och snyta sig varje kvart. Mamma gick förbi apoteket igår men självklart hade dom stängt så ja fick inga superhalstabletter eller nån nässpray:( *Tycka synd om sig själv*
Ja vill bli frisk nu för ja hade tänkt att gå på bio me bert och Icca på fred och se Saw 5 xD Å sen vill ja träffa Martin med! Känns som evigheter sedan, fast det var i söndags.
Och på lördag ska vi fortsätta spela in låtarna.. Hur fan ska de gå när ja e såhär förkyld?:S De lär bli svårt... Aja de löser sig ^^
De e så väldigt ensamt här. Vill ha nån som tar hand om mig, fast ja vill ju inte smitta någon heller. Jag får väll värma mig ensam under täcket! Vi ses! puss

Kommentarer
Postat av: AAAANNGEELLIIIIIIIICCA

Det är bäst att du kryar på dej till vår filmdejt...annnars! :) Förresten såklart du kan sjunga fast du är förkyld, du sjunger ju inte med näsan heller...;)

2008-11-05 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0