Plugg, plugg mera plugg.

Usch ja fruktar den kommande veckan. Allt för mycket som behöver göras... E typ gråtfärdig just nu. Ska man behöva plugga som en idiot varje jävla dag för att klara sig? Tycker iaf de e jäkligt jobbigt att behöva plugga en lördag.
På måndag ska ja göra samhällsprovet som ja inte alls pluggat till och ja e skiträdd. Jag ska även vara klar med svenskan, där ja måste skriva jävligt många sidor om en liten bok.. Kommer inte hinna det heller. På måndag har jag också spanska muntligt prov. På tisdag är det omprov i franskan som ja borde göra, men ja kan ingenting så ja kommer säkert skita i det. Plus att vi har jävla glosor tills dess. På onsdag är de spanska skriftligt prov. På torsdag är det öppet hus och ja e rädd för det. Får man tycka otroligt synd om sig själv? Så jävla jobbigt å va borta från skolan. Man får värsta slaget i ansiktet med saker när man kommer tillbaka. Har asmkt i engelskan som ja missat, och inte hinner göra. Svenskan går bara åt helvete. Det ända som går bra för mig i skolan nu är matte och musik.. Och de kommer man inte långt på. Förlåt för min eviga klagan, men ja blev bara tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0