Skola...

Bajs och jag sitter här i musiksalen med... massa hög musik.. ja e döv nu...:( men iaf.. Ja har tråkigt.. xD Men det kan man egentligen inte ha med honom.
Jo de kan man! För han går in om 5 min å ja har lång rast;( men dåp är du inte med honom så du har tråkigt utan honom! Men de e ändå hans fel för han lämnade mig. Men okej, jag kan komma sent. Nöjd nu?  Jaa xD men isf vill ja inte va kvar i musiksalen för ja e döv nu. Det är du alltid. Jag kan annars komma i tid så kan du också komma i tid och sitta i biologisalen miin bajs <3. Ja, men han kanske gör som din lärare igår och slänger ut mig:( Nej för han är ulf. Men ja e rädd. Dom är duktiga :) fast ibland låter det liiite hemskt... Javet som nu t.ex:P rundgång <3 asså dom fattar tydligen inte att man inte kan ha micken mot högtalarna. Det fattade ju inte vi heller innan när vi körde :( Nej de e sämst. xD men ja blir fortfarande döv. RÖR INTE MIN HAKA! HAHa din HAHA! men det blir så fina vågor :( NEJ för ja har inte tjockishaka som du:( Men om man slår ihop dina hakor så blir det en sTOOOOOOOOOOOR tjockis. som du. Och du. för de va du som gjorde mig till tjockis xD Men de för att du luktar illa min bajs <3 fast jag älskar din lukt egentligen. Men hsh så är bara lite av ditt fett från mig, du har alltid varit tjockig. Nej för ja va typ anorektiker när ja va barn:( Ja, tjockisar kan också vara anorektiker.. eller? han är knep. Han kan typ sjunga men inte bra. vem av alla? jag kan inte heller sjunga bra. jag har gått in och bra betyder BH på engelska. Japp nu har du gått in. RUNDGÅNG DIN BAJSBAJSBAJSBJABSJABSJABS. Vill du gå in med mig? :D:D Okej då:( NEJ INTE :( FÖR ATT ALLA VILL GÅ IN MED BERT! JAG VILL HÖRA HONOM SJUNGA FÖRST, ÄR MAN SEN SÅ ÄR MAN! DÅ LYSSNAR VI FÖRST DÅ!!!!!! Men, jag kan säga att pappa ringde.bra! nu lyssnar vi. men det är bara oljud, jag tror inte de har tänkt börja.. orka trumma och sjunga. HANAHAAH_AHAHAHAH HAN MISSA STOLEN NÄR HAN SKULLE SITTA^^ HAHAHA han e sämst xD

En diskussion mellan bert och bebe för att de inte hörde varandra när dom prata :( och spela..... vi spelar inte :(

Kommentarer
Postat av: chili

Jo de kan jag förstå..é med trött!!Men snart é de äntligen helg:)Ska du göra nått spciellt?

2008-11-27 @ 19:38:24
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Ni är roliga ni :D Haha bästa inlägget på länge, fattade inget i början xP Ni var jätteduktiga idag också :D Superbra :)

2008-11-27 @ 20:39:58
URL: http://leiha.blogg.se/
Postat av: chili

en sån helg kan väl knappast bli bättre:) Ska hjälpa till o flytta o sen njuta av en massa julmarknader. kanske köpa den sista klappen.

2008-11-27 @ 21:48:31
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0