Söndag

Hallå! Idag väckte mamma mig vid halv 9. Hon frågade om ja skulle med till stallet men trött som ja var så pep ja nej. Men sedan kände jag värken i halsen som kommer på morgonen, så ja gav upp och gick upp och åt tabletter;P
Blev tvungen att följa med. Ja fick rensa ogräs i vår sjukhage.. De va trist och jobbigt för ryggen. Å regn fick vi på oss med! Men de var lite skoj, för Camilla hittade en skalbaggelarv i vår gödselstack. De e nån utrotningshotad art som har bestämt sig för att vår gödselstack var ett finfint hem. Har aldrig sett själva skalbaggen men larven var riktigt stor, skulle gissa på typ 15-20 cm lång och 5 cm tjock. Rätt stor! Tin, som hade sett baggarna, sa att de va nåra stora saker som typ va färgglada lr nått. Lyssnade inte så noga:P Menmen, tillbaka till arbetet. De va trist! Och de fanns massa djur där ja höll på med, speciellt maskar:P Men sen tröttnade jag, skyllde på att ja var sjuk, och gick hem!
När ja kom hem hade mina fötter domnat så de kändes som ja gick på moln..:P Fick helt enkelt värma dem långsamt och sedan hoppade ja i ett varmt bad:)
Efter det var det bara att göra sig iordning för fika hos stefans syster. De tog två av kattungarna som vi fick i stallet förut, och de har blivit så stora nu!^^ Åt god sockerkaka med^^ Ena kissen ville ta min kaka men han fick inte xD
Nu så ska ja plugga... Wääh.. lite rädd för denna vecka.. de e rätt så mkt nu:/ Men på tis e ja ledig iaf förutom ett utvecklingssamtal vid 1. Naajs:D  Imorgon ska ja typ iväg och träna med Stefan. Han ville visa mig var han tränar. De e najs för ja behöver bli av med lite fett här och var^^ Och ja, jag ska sluta med sockret med xD Haha bert! Mitt andra nya liv börjar imorgon:) Hoppas de håller längre än sist xD
Och en till grej! Ja tror ja kan sjunga på tors xD Ja kan iaf prata normalt nu! Förutom på morgonen, men de gör inget^^
Pussipussi!

Kommentarer
Postat av: Bert.

NÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJ DU SKAAAA INTE :((((((( jag kommer döda dig tills du avlider. socker is lajf.

2008-11-16 @ 21:53:28
Postat av: Bebe

Jo... men duvet hur länge de höll.. vi får väll se xD

2008-11-17 @ 16:21:55
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0