Söndag

Hej.
Vet ni, de e en vecka kvar till min födelsedag. och tre veckor kvar i skolan. Men dom tre blir jobbiga.
Idag är det första advent. Snart är de jul. Ja har lite ångest inför de med för ja har inte börjat handla julklappar än. Men inte bara de, ja har knappt några pengar att handla för. orkar inte tänka på d. Och ja orkar heller inte riktigt tänka på skolan för de e för mycket på en gång. När ja helt plötsligt är nästan klar med ett ämne, så kommer ett annat och tar över min dag, sen lämnar jag de andra ämnet som nästan va klar och gör de andra nästan klart också. Så de slutar med att allt blir nästan klart innan ett prov eller inlämning och då får ja ångest:(
Men.. Ja får väll klara mig med nästan klart eftersom de tydligen är vad jag klarar. Och en annan sak, svenska arbetet tror jag att jag tog på för stort allvar. Ja har skrivit en jävla massa sidor, men ja tror de andra bara skrivit typ fem sex totalt. Ja är fortfarande inte klar med det, och han sa att min gräns går imorgon. Så ja lär väll få ig på de me. De går inte. Ja vill inte lämna in ett halvdant arbete.. Men.. Va gör man inte?

Men äääh de va ju inte dehär ja skulle skriva om ALLS! Idag vaknade jag runt halv 10 (javet tidigt med tanke på gårdagen) Sedan tog ja de rätt lugnt. Huvudvärk! Men en ipren och en eeze hjälpte mig igenom dagen. Ja fixade mig och stack sedan hem till martins mamma:) Vi hjälpte henne med att få bort dörrar, och sedan blev det fika:) Mysigt värre!
Efter det blev de åka hem till Martin. Myyssspyys med film och varm säng:) Hihi.
Sen vart de en tråkig hemfärd. Ja kämpade och sprang när ja såg t-banan komma, och så stänger dom dörrarna mitt framför nyllet på mig:( Så ja satt där anfådd och väntade på nästa i 10 min. Samma sak hände i Fridhemsplan, så ja blev riktigt sur. Men men... nu är jag iaf hemma. Och trött som f*n. orkar knappt skriva:P
Ha d bra. <33

Kommentarer
Postat av: Bert.

men då får du se till att lämna in ett halvdant arbete ;).. annars har du ju krigat hur länge som helst i onödan ;)

2008-11-30 @ 22:35:25
Postat av: matilda

heej :) kolla in min blogg! :)

2008-11-30 @ 22:41:32
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0