Tisdag

Halloj. Idag var en stor blandning av Jejs och Bajs så dagen i helhet var väll okej antar jag. Det började med historia och ja gjorde faktist nått.. strök under lite ord och svarade på en fråga xD Men ändå.. Sen hade vi ensemble... Vad ska ja säga? Hata mig inte gott folk men den e sååå sömnframkallande... Fast å andra sidan var jag duktig och lärde mig hela på piano så de va bra. En annan sak som var bra, vi kommer INTE köra I kissed a girl xD xD xD Istället får vi göra vad vi vill så Robert föreslog att vi skulle köra times like these. De kan jag väll gå med på, fast jag är otroligt trött på låten som blev extremt uttjatad i Ärvingeskolan... Sedan när vi va vid bussen föreslog Bert att ja skulle köra typ Iris helt själv me min lilla gitarr:( Skulle kunna göra de... Men de e lite läskigt med, ja blir för känslosam när ja sjunger den låten och de vet du Bert!:( Men iaf.. Sedan så var det tre timmars rast... Först åt Bert, Jennie och jag på donken å sen gick vi tillbax till skolan och ja försökte plugga franska.. Men de va mkt roligare att prata med Madde och Kristian :D de va skoj faktist.. Väldigt intressanta samtalsämnen xD De slutade med att varken jag eller Kristian pluggade, och de slutade med att jag FAILADE hårt på franskaprovet:( Kommer få mitt resultat snart på datan hoppas jag och jag ber till Gud att de inte står IG!:( Iaf.. helt broken som ja blev av provet så åkte vi för att hälsa på Christine, vår gamla franskalärare. Visst var det kul och uppmuntrande, men inte när man kommer ut i den riktiga världen. Ja har faktiskt kommit på att jag är sämst i världen (typ) på att plugga. Har typ aldrig gjort de.. De e läskigt för ja har ändå helt okej betyg... Men ja kommer säkert sabba dem med.. Okej slut med emosnacket.. blir mkt sånt ibland.:P Sorry! De e bara så lätt att tycka synd om sig själv:P
Så nu är jag hemma och nu kom jag på en sak... Jag har extremt ont i högra sidan av min hals, typ mandlarna eller vafan de nu e som sitter där...:P Men iaf de gör att ja inte kan sjunga :'( Å de e inte kul för vi ska köra Weak typ nästa torsdag lr den därefter på öppet hus:( Å då kommer mina stämband spricka om ja kör den...:(
Okej ja tycker synd om mig själv igen... Men iaf... Ha de bra ja orkar inte mer nu:P Puss <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

Du är mitt lilla emobajs. Du skrev Robert en gång xD WIIIE :D:D men asså... du får väl bli känslosam då xD sålänge jag slipper sjunga med :)

2008-11-11 @ 20:12:03
Postat av: Bebe

Nej bajs på dig Bert!! Du ska också sjunga

2008-11-11 @ 20:14:55
URL: http://bollii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tycker du ska köra Iris, bara så du vet :D Superin låt, om det är den jag tänker på ;) Robert får också sjunga, jaaa :D

2008-11-11 @ 20:52:59
URL: http://leiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0