Tisdag

Idag var en skön dag:) Vi hade ingen skola förutom utvecklingssamtalet kl kvart över 1.
Jag vaknade halv 11! Så sent för att vara jag^^ Men iaf, ja käkade lite frukost och fixade mig sedan. Vilket väder det var idag! Usch!;( Gick ut i regnet och blev plaskblöt! Utvecklingssamtalet blev iaf lyckat, fick igen beröm för insatsen på 60-års dagen.:) Efter de stack ja hem till Bert och tittade på roliga videor^^ Sedan åt vi kladdkaka och började repa inför torsdag. Billie Jean sitter som klister i mitt huvud nu^^ De gick rätt bra måste jag säga! Hoppas bara vi fixar allt till tors. Vi ska kanske köra Iris med, beroende på hur ful min röst är:P Ja va där ett tag iaf så ja kom hem för nån timme sen. De va meningen att vi skulle plugga men så blev de inte xD Men iaf, ja ska plugga nu. Måste göra en jäkla massa svenska till torsdag:( tror ja ska sitta uppe lite ikväll och göra. Imorgon har vi musikprov med:P Men de e lätt.. Tror inte ens ja kmr plugga.. har liksom inte mkt att plugga:P Men iaf.. Har tänkt på att ja använder iaf mkt:( Men iaf xD Nu e ja hemma.. ska plugga som sakt. De blev inget med Martin idag tyvärr för han kände sig lite risig:/ De va mer än en vecka sen vi träffades nu...:P Men men... Ja å Bert ska repa mer imorgon på lunchen å då hoppas ja att vi fixar hela låten utan skrattavbrott xD
Tillbaka till pluggandet! Löve <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0