Tisdag

Wie. Sovmorgon. Tack gode gud! började 09.40 idag. Det var skojjj.. Började med ensemble och sen stannade vi för att sätta låten som vi ska köra på öppet hus på torsdag. Det gick väll okej. Sen gick vi och åt. Gissa vad, paj med potatismos, köttfärs och lök. Öhm vadå paj?! Det var potatismos/köttfärs/lök-röra!! De va värsta geggan! Men iaf.. ja tog fil med så de va bra. Sen så gick vi tillbaka å repade lite mer, de gick bättre. Sen skolkade bert lite av sin lektion å då gick d bra. Sen va ja me Bert på hans svenska för ja hade tråkigt. Ja tänkte plugga, men fick fyra rader skrivna. De va roligare att prata me Jennie. Men iaf, sen kom bert å ja sent till franskan:D Sen rymde ja därifrån för ja e rädd för att prata med Oliver. Sen repade ja å Robert igen. Sen(javet ja använder mkt sen) men sen så skulle bert ha utvecklingssamtal så ja väntade. Sen såg Kia att ja väntade å frågade om ja hade snackat me Oliver men de hade ja inte så ja sa nej. Då sa hon att ja måste göra de på fredag å de e inte kul för ja vill inte:(

Sen så väntade ja lite mer...


och lite mer...
Sen va han klar (efter typ 40 min!!!!) sen så skulle vi repat med bandet men de blev inte av på nått konstigt sätt. Sen kände ja å bert oss rika så vi åkte till Kista och åt. Nu är ja fattig igen. HihH^^ Iaf, mitt kort kostar mig 150 spänn i månaden så ja ska säga upp de ( det var därför ja fick minus på mitt kontobajs!!). Jag bajsar på handelsbanken!!!!! BAJS.

Iaf... Nu är ja hemma. Å ja e typ damp. De e därför min text e lite damp idag. men iaf..(ja använder mkt iaf också). Iaf... Nu ska ja plugga spanska för ja har prov imorgon, men egentligen vill ja inte för ja har ont i magen(!!!) och ja vill ta flera timmars lång dusch. Å ja vill ha nått roligt inplanerat i kalendern (förutom torsdag som kommer äga) (och förutom lucia som med kommer äga), för ja har så tråkigt hela tiden.
Nu tror ja att ja ska sluta skriva för min mamma e sur på mig för att ja sitter här ist för att plugga äset av mig. Så de e väll va ja ska göra nu... Men ja tror ja ska ta ett bad först xD Med skuummm^^
     Ha d bra <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

HAHA DU SKREV ROBERT :D:D och vi kan planera in något roligt under jullovet i kalendern ;) typ.. åka nånstans^^ eller nåt.. wiie roligt^^

2008-11-25 @ 21:17:21
Postat av: Bebe

JAAxD ja vill göra nått^^ Vi måste planera in nånting så ja blir glad xD xD xD

2008-11-25 @ 21:20:51
URL: http://bollii.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt för att bebe ska bli glad.. vi kan gå på sminksak.. ^^

2008-11-25 @ 22:21:24
Postat av: Emma Härnqvist

- Lyckost. Jag vill också ha sovmorgon!

2008-11-26 @ 07:04:18
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0