Torsdag

Hemma idag igen. Ont, ont ont e de enda ja kan säga. Mamma trodde inte på akallas vårdcentral som påstod att jag hade virus så hon tvingade iväg mig till kista. Visst ja måste medge, de i kista var mycke snällare och läkaren var inte lika hårdhänt som i akalla (trodde han skulle strypa min onda hals). Men resultatet var fortfarande detsamma:P Han tyckte ja skulle hem och sova och dricka en massa som man alltid ska göra:P Sen sa han att ja skulle ta en jäkla massa värktabletter... han ba: två alvedon och en ipren tre gånger om dagen blir bra! Ja ba shiit...
Iaf, han trodde ja skulle bli bättre nästa vecka så de suger:P Och nått som suger ÄNNU mer är att de e öppet hus i vår skola nästa torsdag och ja hade tänkt att sjunga... de va liksom meningen men hur ska de gå när ja knappt kan prata nu?! Helt fuckat...
Och tydligen har bandet fått nytt namn nu igen.. inga kommentarer säger väll jag då. Tror inte alla blir överlyckliga av att inte få va med och bestämma, men ja orkar inte bry mig:P bara alla e glada så e ja glad, men ja tror inte alla blir glada.:(
Jag har idag ätit två skålar me kräm och mjölk! Wiiie ja fick i mig dem! men de tog typ 20 minuter per skål för ja fick äta vääldigt långsamt.. de gjorde fuckat ont:( Sen blev jag mätt... sen fick ja glass av mamma efter vårdcentralen och då mådde ja illa och gick å la mig:/
Ja tror inte ja kommer till skolan imorgon heller. Sorry.:( Ja känner mig faktiskt för nere för det. Och ja har feber med... inte mkt men 38.3 räcker för att må dåligt.
Hoppas ja kan komma med lite roligare inlägg till helgen om andra saker:P Annars får ni stå ut! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0