Trasig kamera:(

Hej allihopa! Jaaaa, jag gick upp väldigt tidigt idag.:P
Henkes fest igår va jävligt kul! Men ja är ledsen för ja kan inte visa er bilderna. Ja tror ja ramlade lr nått igår, med kameran i handen, så nu är det nått fel på den. Själva den delen som "åker ut" åker aldrig in och när ja sätter på den så står de objektfel lr nått sånt:( Och ja hittar inte kvittot så ja vet inte riktigt va ja ska göra! Har ju knappt haft den ett år. Och ja vill inte va utan den:(

Men iaf... Eftersom ni inte får se några bilder så får ja väll beskriva lite!
Typ halva 9a var där, och några från b klassen också. Vi fick först pizza å sen var de en jäkla massa dans hela kvällen lång! De va sååå kul! Icca och Richard följde mig hem. De e så snälla! Kom väll hem vid 12-12.30. Sen fixade jag mig och hoppade ner i sängen!
Ja tror att Henke gillade presenterna han fick av oss^^ Om ni vill veta va vi köpte för roliga saker så får ni fråga xD Folk lekte iaf med dom hela kvällen! Speciellt Bert xD Ja tror han var lite avundsjuk!xD

Men nu ska ja gå och ta en dusch, och en Ipren tror ja, för huvudet känns lite tungt!:P
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Bert.

Asså.. jag följde oxå med.. men de lät mig inte gå av bussen.. :( Angelica är så mamma av sig.. hon trodde ja gvar full.. och tvingade mig ringa henne sen :( :((((((( men jag satt faktiskt hsh i samma buss... :D hiiihiiiii jag kan inte prata alls idag, och har feeeetaste huvudvärken.. :(

2008-11-30 @ 14:24:54
Postat av: Bebe

Mhh men du var lite full:P Annars hade du inte haft huvudvärk:P De e så bajsigt

2008-11-30 @ 22:07:20
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0