Fredag

Hejsan. Idag hade vi engelska nationella skrivdelen, tror de gick hyfsat. Efter de va de matte som va tråk..:P Sen en kvarts engelska å sen slutade vi. Ja åkte hem till martin å var där ett tag, sedan åkte ja till kista å klippte mig. Blev riktigt nöjd, gick hos en ny frisör, och gud så hon jobbade för den lilla summan ja gav henne. Hon var riktigt duktig! Så ja är nöjd, ni ska få de nån bild snart om ja orkar:P
Efter de vart de åka hem å äta å sätta sig vid tv:n. Såg nyss klart på en film. Maria Larssons eviga ögonblick. Gammaldags film, känns nästan som om den är filmad vid samma tid. Det utspelar sig runt första världskriget. Förmodligen ingen film som nån av er skulle gilla, men ja måste säga att ja njöt av den. Den var så.. speciell och verkligen förklarade hur det var på den tiden. Kunde inte låta bli att tycka om den.
När ja såg den kom jag och tänka på allt som jag brukade skriva förut. Alla de djupa saker som ingen annan fick se, bara jag. De som döljde sig långt inne i mitt huvud, och exakt allt jag tänkte på då. Jag funderar på att börja skriva igen. Det är så kul att ha som minne, även fast bara jag läser det. Kanske är ja knäpp, men ni borde prova nån gång att verkligen rota nere i skallen, så djupt som möjligt. Resultatet kan antingen bli knasigt å skrattretande eller fantastiskt, intressanta tankar som sparas på papper.
Men nu blir ja alldeles för djup för att skriva mer blogg. Och ja har även avslöjat min hemlighet om detta, även fast det var drygt ett år sedan ja skrev dessa saker. Lova att ni inte skvallrar! å blir de pisk:)
Ha det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0