Fredag

Hej världens bajsigaste dag. Jo.. ja måste faktiskt säga att ja tyckte lite synd om mig själv idag, å de är sällan de händer!! Ja ska förklara...
Det började med franska. Behöver ja säga mer? jo.. De va så att vi skulle haft läxförhör i tisdags (ja va inte där) men de blev flyttat till idag å ja hade ingen aning om det. Hade jag pluggat? Nej. Okej javet ja får skylla mig själv, men Olivier är ändå en bajs:P Jaja.. ja satt där me provet framför mig. Tre ord skrev jag. Av 30... Kunde han bara inte gett mig en omprovstid direkt? Va tror han?:P Jaja ja va typ emo för ja bajsade på han. Å sen så säger han att ja ska ha två prov på tisdag.. (i mitt huvud rullar: BAJS PÅ DIG JA HAR SAMHÄLLE TILL MÅNDAG!)...
Efter de va ja lite ledsen..:P Sen gjorde ja fläta på Jennie å då blev ja glad^^,
Sen matte. (Notera att dagens mattelektion var höjdpunkten på skoldagen) Ove är en mysig lärare så han förgyllde dagen så mycket som de gick. De gick bra, fortsatte att träna till nationella proven..
Sen mat. Åt fil å sen köpte ja en liten macka å yoggi. Sen... sen kom ja till den bajsigaste bajsen av alla. Ja å bert gick till Anthony för ja ville veta va ja hade fått på provet å bert skulle kolla nått.. Iaf.. Självklart var ja 2 hela poäng från att få G... Okej ja hade väll väntat mig det, men sen kom de bajsiga. Han säger att ja ska göra omprov på torsdag. Vah?! Ja blev skitsur å sa till han att ja fått veta nu att ja fick ig, å han säger att ja ska göra de på torsdag?! Ja har gått å frågat honom förr, men han har ju aldrig tid, å ja har gått innan lovet tillochmed å han har inte tid!?! Asså ja bajsar på honom för han gör de så orättvist mot mig.
jaja.. slutsnackat om de.. De knäckte mig ganska rejält då ja insåg hur grymt mkt arbete ja har framför mig. Ja rusar ut ur personalrummet sur och me gråten i halsen. Ja försöker rycka upp mig å inte bryta ihop. Jennie frågar hur de är, ja berättar va som hände å orkar inte hålla in tårarna. Blev lite tårar... men snabb uppryckning igen å upp till engelskan.
Engelskan va också rätt bra idag, konstigt eftersom vikarien är den mest konstiga, dryga sak någonsin... vi var nästan ensamma i klassrummet eftersom han släppte alla för de fick gå till ljushallen om de ville, vi satt duktigt kvar å pluggade. Ja måste bara säga... Vem fan är så sjuk att man kallar mobiltelefonen för "nallen"? Seriöst.. när ja hörde de första gången ida var min reaktion: Går han på droger lr? då ja trodde att han snackade om en riktig nalle (å ja kunde inte hitta någon sån i klassrummet). Om inte Bert hade sakt de till mig innan hade ja aldrig förstått.
Jaja.
Sen idrott. Å ja vet inte ens om ja orkar snacka om de:P De va bara fail å gjorde min dag ännu värre. Bertil är en bajs och vi fick gå runt råstasjön å ja måste få säga att ja hade seriöst ont i magen på fucking riktigt!! Snacka om att han favoritiserar vissa och hatar mig.. (bland annat..)
En sammanfattning av skoldagen: Alla är bara dryga jävlar (förutom ove) å ja hatar dom allihop. Och nej, hatar är INTE ett för starkt ord!
Okej.. efter skolan hände bättre saker iaf! Jennie följde med mig hem. Vi fixade smink och hår, hon å pojkvännen firar 7 månader;) Grattis! Sen ska ja också säga att detta kommer komma upp på min nya blogg som nu är skapad.
Den hittar ni här: MakeHerUp.blogg.se . Den kommer någon gång under morgondagen, men se till att ni kollar in den, för ja kommer nu att flytta över smink/hårverksamheten dit istället för här. Jag kommer också sminka Jennie två ggr i veckan, å då är ni garanterade att få sminktips. Kolla in de;)
Sen iaf så åkte ja buss till kista, mötte mamma å shoppade lite:) Blev en foundation (YAY) från makeupstore 245 kr. Å en eyeliner (som ja flitigt använder så den tar slut...) från Isadora för runt 90 kr tror ja. Den är bra^^, Sen blev de ett par solbrillor från Cubus för 99 spänn:) Lite pilot-aktiga, fast lite mer "tjejiga" eller va man nu ska säga:P Dom satt bra, har ju letat efter de.
Sen åkte vi hem å åt gott å tittade på så ska de låta:) Nu sitter ja å nästan somnar framför datan, så de är nog dags för mig att sova. Hörs senare;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0