heyy

somsakt.. tror att ja ska sluta blogga... börjar bli tråk:P jaja.. ska skriva nu iaf:P
Vaknade upp hos martin. Såg på tv å käka godis. Sen gick ja till vällingby där mamma hämtade mig. Ja var på dåligt humör för ja insåg att morsan fyller år imorgon å ja har bokstavligt talat 0 kr så ja kunde inte köpa något till henne... men ja fick säga som de va till henne och hon sa att de va lugnt. :P Får väll komma med en försenad present när ja får pengar:P Kommer få 2000 av mamma denna månad ist för 1000^^ Hade tänkt att färga å slinga håret men vet inte om de blir av eftersom de e en massa andra saker som ska köpas under månaden (bla försenad present till mamma å present till martin) så vi får se, kanske blir sen:P Ja vill iaf göra de^^
Jaja sen så åkte ja hem, gick ut å solade lite (ja blev inte brun dock:() sen gick ja å mamma ut på en "powerwalk" i nån timma i ganska högt tempo. Ja hade shorts å linne på mig:O Första gången utan leggings å allt! Bara shorts å linne! De va skönt som fan.
Sen va ja typ halft svettig när ja kom hem så ja duschade och sen fixade ja mig inför en påskmiddag hos stefans föräldrar. De va gött!! Mumsmums! Och när vi ändå snackar om mat, så ska ja berätta för er att ja efter denna helg ska slimmas totalt;) Måste komma i form till stranden, och framför allt till halvsyrrans bröllop:D Javisst!! I sommar ska hon gifta sig, fick ja nyss reda på! Å ja fick hennes fiiiina balklänning å ha på mig. Ja ska nämligen vara tärna^^ Klänningen satt superfint å ja kände mig som en drottning, bara de att magen putade ut liite för mkt:P Så nu jävlar:P Ska träna å skippa allt godis/läsk. Ska heller inte äta så mkt donken som ja i vanliga fall gör. Nu blire hårt här minnsann!!! Vet inte om ja kommer klara, men ja ska försöka för ja vill verkligen ´ha tillbaka mitt gamla smala jag!

Jaja.. slutsnackat om de.. förresten, syrran bad mig att sjunga på hennes bröllop, vet ni nån vacker kärlekslåt?:)
Ha d bra nu ska ja sitta å tråka tills ja lägger mig:P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0