Onsdag

Hellu! Råkade försova mig lite ida så kom 10 min sent till musiken. Vi kollade på nån dokumentär då.. de va sömningt.. men ganska intressant antar ja:P HIHIHI ja sitter å skriver på mitt nya tangentbord:)
Iaf.. efter de va de lunch, fiiil! Sen satt vi i musiksalen hela rasten och ja fick huvudvärk:P
Sedan va de matte. Bert var med å pluggade... eller nej.. han sov:P å ja kunde inte koncentrera mig på B matten så ja lyssnade istället på Oves genomgångar. (som ja kunde för länge sen.)
Sen åkte ja å bert till kista centrum. Han träffade sin bror å ja gick iväg för att leta efter solglasögon. Ja hittade inga:( Men däremot hittade ja en tröja på HM, solpuder på reeaa:D Och!! En heelt nyyyy ögonskugga från make up store:D:D Blir nog till att ha den imorgon. Ja har tagit foton så ni ska få se, men ja måste bara installera fotoöverförare på datan först:P

HIHIHI Ja har fortfarande ny data. Och förresten så har ingen lurat mig idag... förutom bert när han skicka sms om att han ville ha sex me mig:P Å de va ju verkligen lyckat^^,
jaja nu blir de ta bort smink å hoppa i sängs:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0