Söndag

hey. Ida gick ja väll upp runt halv 9, satt vid datan å nördade mig. Sen solade ja lite och drog sedan till martins mor där vi hade mysig fika:) mums! Sen gick ja å martin å köpte sushi innan vi åkte hem. Nu sitter ja här hos min älskling, ska snart natta^^,   
Ja är ledsen att bloggandet blir bajsnödigt nu för tiden, de e bara de att ja hinner inte och har inte nått å skriva om längre.. tänkte lägga upp ett smink inlägg på andra bloggen men ja har gått utan smink hela helgen å orkade inte sminka mig så de blev inget me de. De e synd om er som inte får läsa mkt... säg till mig va ja ska skriva för ja har tappat inspiration:P kanske dags å sluta trots allt å satsa på sminkinlägg några ggr i veckan ist..
Jaja vi ses å hörs. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0