Tisdag

Hello! Gick till skolan idag för er som inte märkte:P Har dock lite ont fortfarande, men de e inte så hemskt så man inte står ut me d. Jaja.. började med historia. Vi skulle jobba på vår redovisning. Gjorde vi de? nej:P Vi var slöa.:P Sen så va de ensemble å Jörgen va borta... och vi skulle till aulan å köra genrep. Va betyder de? Jo de betyder att man måste få va i samma rum som PMS o hon är hemsk!! Ja typ bråkade me henne lite..:P bara för att ja va grymt irriterad.. ja fick ju fan inte veta nått.. *som kanske vissa märkte när ja spelade stämningsmusik...* Seriöst?! Ja blir bara så emo på dom:P Hon e bara PMS! Ja saknar Jörgen:'(
Jaja... ja va grymt irriterad iaf. Sen åt vi mat... de va blä äckligt så de blev fil.. Där satt vi å hade mysigt skitlänge:P Sen gick ja å bert upp till hans klassrum för han skulle göra en intervju på mig till hans svenska arbete. De va lite kul faktist, å pga de missade ja en buss som ja tänkt ta:P Men ja tog en senare å åkte till Martin. Grattis på födelsedagen love:) <3
Så nu sitter ja här. Ska övernatta. Just nu är han på nått styrelsemöte med grannarna.. så ja sitter här å nördar mig vid datan^^, Han kommer väll snart:P
Jaja ha d så bra, ses i skolan imorgon.. eller nått sånt.. typ bara folk från skolan som läser (va ja vet) så hej på er^^, Å hej på er andra med.. nu blev de flum.. för ja vet typ andra som läser som inte går i skolan.. eller ja.. dom går i skolan men inte min skola xD FLUM! :D Iaf.. Ha d bra.. nu ska ja fortsätta nörda mig:)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0