Bajs på bajs.

Hej era bajsar!
Ja sitter i skolan å gör inget.. Bajs å Jennie har fysik... å ja har håltimme (wiiiie... eller inte...) Så ja sitter å lyssnar på MUS XD <3 ska ju se dom den 24/10 xD xD xD xD xD xD WIEE.
Ja hade iaf precis första lektionen i psykologi. Riktigt kul kurs tror ja, läraren verkar bra å de va roligt:)
Nu ska ja bara vänta på bajs å jennie i en timme å 20 min till typ -.-
Hoppas dom inte ska ha nån lektion här.. då bajsar ja:P Å ja kan inte spela piano för dom har möte i datasalen bredvid körsalen :'( BAJS. Fast ja skulle ändå inte våga spela själv:P

Ja e hungrig:( HIHHI nu kom eleanor rigby.. de va länge sen xD massa gamla godingar på mobilen:) Men sen ska ja våldta bajs mobil å våldta hans mus.. Asså.. ja ska.. ta hans mus:D
Hah nej ja ska sno hans muse låtar:D
Då blire mus i öronen:D
Iaf.. ja e så bajsig... nu e de bara en timme å 10 min kvar.. typ:P

VET NI!? ja har fakies idag;) (vilket betyder att ja har lösögonfransar) Å de gick såååå bra å sätta på dom:O även fast klockan va sex:P De e så roligt:) Sminket blir verkligen 1000 ggr snyggare med dom.. om man lyckas dvs:P

Idag ska ja rida igen:) Hoppas d går bra... Annars bajsar ja:P Men ja tror de. JA HITTADE MIN FÖRSVUNNA HJÄLM:D men ja vill ändå ha en ny... måste köpa massa nya hästsaker.. ridbyxer (e nästan för tjock för mina gamla), skor å hjälm.. å strumpor:O
Iaf.. Hittade massa av mina gamla "roxan-saker" i förrådet.. typ benlindor.. typ tusen par:P De e synd.. men ska använda dom sen på sune tror ja xD eller nått..

Okej nu ska ja avsluta mitt helt random inlägg.. fast ja skulle kunna fortsätta för de e typ som å prata för sig själv:)
Men nej! Hejdå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0