Bajs på mitt rum.

MM de e nästan så att rubriken stämmer.. bokstavligt talat:P De lukar bajsäckligt här inne.. å ja har inte städat på länge... Så ni får inte komma hit..

Iaf.. för er som undra va som hände igår / ida så kommer d här:)
Igår så repade vi läänge, Martin kom å hälsade på me. Sen så åkte ja å Martin hem till mig för att packa väska, sen åkte vi hem till honom och började laga mat. Wok^^ Gött blev de! Sen blev de filmkväll me godis å chips. Såg nån konstig film..:P

Ida vaknade vi tidigt, typ 9. Sen åkte ja till Akalla för att vänta på Bert å åka med honom till Kista. Där repade vi mera, fast bara halva bandet. Sen gick ja å bert å donkade. Sen satt vi där i typ 2 timmar xD Långt snack blev de, typ om allt möjligt, skolan, projektarbete (vet att de e i trean men de skadar inte att förbereda?), och typ massa annat.
JA bajsar på att Bandits webbradio leker med mig... den bajsar ibland.. eller så e de mina högtalare:S jaja.. musiken försvinner:( SLUTA FÖRSVINN :'(

Jaja.. ja skriver så kort:D
Bajsooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0