Bajsmåndag

Hej. Ja alla måndagar är bajs:P
Så är de bara.
Började kl 8 (som ja gör VARJE dag.. ingen fucking sovmorgon) med spanska. De va nice, gick väll bra:P
Sen matte.. bara 40 min å man hinner ju knappt ta upp boken på den tiden... men lite repetition håller ja på me nu iaf.. eftersom ja läste halva B kursen i ettan:P Lär väll bli klar hyffsat snabbt.
Iaf. Sen va de lunch... äckli blodpudding eller potatisbajs (sånt som ja spyr av om ja äter det... speciellt med lingonsylt till..) men ja tog fil:P
Sen efter lunch hade vi svenska. Sen psykologi å sen klassråd. Massor me lektioner..:P

Så ni vet så kanske ja får svininfluensa... för ja känner mig lite risig i halsen.. inte ont men de känns som ja har ett konstigt hål mitt i luftstrupen.. O.o wtf?
Iaf.. Ska försöka orka med att lägga upp sminktips imorgon på bloggen.. lite jobbigt nu när man inte har nån sovmorgon, då kan man inte hålla på för länge me sminket:( Jaja.
Ses imorgon mina kära vänner:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie!!

JAG LÄSER DIN BLOGG BEBE!!

2009-09-01 @ 11:00:44
URL: http://jenniebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0