Fredag + Lördag

Heej igen!
Jaa igår hann ja inte skriva:P (Näähää?) så de får bli idag.. ska bara minnas va som hände xD

Igår så vaknade ja runt 10 städade hemma, fixade mig å drog till Martin. Där städade vi upp hans lägenhet å gjorde fint. Sen så åkte vi till Alvik (varför tänkte ja skriva akalla?...) och så bjöd han mig på middag, suupergott^^,
Sen åkte vi å handlade massa å sen hem igen.
Efter de blev de filmkväll å invigning av hans nya tv:) Massa kanaler hade han, så de fanns mkt kul att se på. Men vi såg iaf på "dissad" och "meet the spartans"... Lol på den sista:P
Sen va de bedtime! Kunde verkligen inte sova... (why?) så ja va vaken i typ 4 timmar.. gick runt i lägenheten, drack vatten... sen tillsist somnade ja några timmar.

Gick upp 9 idag. Tiden rusade förbi, körde hem till mig, glömde basen, vände, vände igen.. lämnade bas å berts saker, åkte till Kista å träffade resten av bandet minus Henke (altså Fiia Dennis och ny pianist Amanda). Sen hanlade vi middagsmat och onyttigheter. Sen käkade vi lunch i kista. Åkte hem igen, 6 pers + instrument i bilen. Sen blev de låångt rep hos mig, sen matlagning (wok gott:)) sen mer rep, sen åkte folk. Sen blev de massa me städning för mig...:P Men de gör inget.
Nu e ja ensam igen:P Morsan å Stefan e på landet tills typ tors.. de e både ensamt å läskigt.. men ja e stark xD

Nu ska ja sätta på Bandit å spela ett visst spel xD De du! Kan du inte gissa va de e xD
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0