OjOj!

Hum... hej på er^^, snacka om att de va länge sen va? Ni ska få lite goodies från Trosa (Eww... inte så..) å sånt nu tänkte ja^^

Iaf.. som ni kanske vet åkte ja å Martin till Trosa i tisdags. Var där till torsdag. På onsdagen så cyklade vi till Trosa havsbad å badade^^, Sen bara tog de lugnt, åt gott å sånt som man gör på landet. På torsdagen badade vi i "komötet" som är en lite mindre strand. Supermysigt va de:) Martin fick värsta brännan medans jag bara blev röd om kinderna... fan asså:P Ingen färg får man alls.... BAJS

Jaja.. sen kom vi hem på torsdagen, sen hämtade ja kläder å sov över hos Martin. Igår så åkte vi till barkarby och gjorde massa saker, köpte bikini till mig (tack love:)) och käkade donken, jämförde priser på min kamera och insåg att ja kan spara mkt pengar... hur säger ja inte innan ja köpt den för om nån gör detta före mig så kan de hända att min idé inte kommer funka då...:) Lurigt va?
Sen åkte vi till Martins mamma å käkade middag (mums grekisk sallad) å kollade på foton^^ Sen blev de hemgång, köpa godis å titta på film på kvällen:)

Och idag så har ja tonat håret^^ Så nu e ja riktigt mörk igen (YES blev av me de oranga...). Så de e nice.. har redan fått komplimanger faktiskt.. även fast ja vet att färgen blir bättre om några tvättar.
Gäster hemma nu. Har ätit massa å gott:)
Ja har nu kommit fram till att ja inte kan sminka mig förrän de blivit svalt.. Provade idag och de blev bajs av all svett:P å ja har inte råd just nu att köpa domdär superprodukterna som gör att sminket inte påverkas av svetten... Palla.. ja väntar tills de blir höst^^ Nu får de räcka me concealer å mascara om ja verkligen behöver d...
okey:P slutsnackat nu ska ja ha godis xD

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0