Söndag

Bajs
Bajs
Bajs
:)

Vaknade vid 11 (äntligen fick ja sova ut!). Sen.. :P ja du,... ja skulle kunna beskriva min dag i en mening.. men de skulle va tråkigt:P ska försöka.. xD Iaf.. Åt frukost vid datan sen gick jag ut med sopen och plockade in ren disk.. Sen satte ja mig vid datan, sen blev ja hungrig. Gjorde väärsta goda maten:) Kyckling å pasta med grym sås som ja blandade ihop på kokosmjölk zoya å lite citron-havssalt å andra kryddor. Duktig Bollii:)
Sen diskade jag, satte mig vid datan, tröttnade, såg på tv, gick ut lite, å nu e ja här igen..

Såå uttråkad.. de va väll tänk att ja skulle till Martin idag men sen kunde han inte så ja blev ensam:/
E supersugen på att sminka... men e de så nödvändigt när ingen kommer se de liksom?
vill bli 18 nu... de e segt me allt..:P Finns liksom inget å göra dagar som denna.. :/

Jaja slutklagat.. ni ska itne behöva läsa mina klagemål. Bara lite.
Ni får ringa eller så om ni e lika ensamma som ja:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0