Spelning spelning på väggen där...

Fyfaaan va tidigt ja är uppe! Allt för att slippa stressa..
Snart ska vi ju träffas å rigga  upp allt inför kvällsspelningen, å sen dra till första spelningen, husbyfestivalen.
Min hals känns okej men de e svårt att säga när man inte har börjat sjunga om den låter bra eller inte..
Å ida ska vi sjunga aktivt i en och en halv timme totalt (fan vi äger.. kända band brukar ju spela runt 2 timmar.. de gör vi nästan me fast på olika spelningar..)
Senaste veckorna har varit rätt jobbiga me allt rep å skit. Lite tjafs här å var men ja hoppas alla e snälla idag:P
De regnar:( De regnade som fan inatt å ja låg bara å tänkte på att de kommer regna.. De e bajs..
Å ja vet inte va ja ska ha på mig.. eller hur ja ska sminka mig eller hur håret ska va.. Tror de blir å platta håret å göra tuppkam:P Eller nått... Men sminket.. ska hitta på nåt:P
Jaja ni bryr erinte säkert:P Ska försöka få morsan att ta lite bilder så ni får se...
Nu ska ja träna texter å sminka mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0