Stora drömmar å liten plånbok

Hej på er! Vaknade upp hos Martin idag, sov nästan till halv 11.
Sen åkte ja å Martin till Vällingby å kollade lite. Där hade de varit rånförsök å halva Vällingby var avspärrat för dom trodde de fanns en bomb där..
Iaf.. vi gick runt å kollade lite där..
Sen hem.. somnade typ på bussen... när ja kom hem la ja mig i sängen å sov en timme.. (ja var helt slut och hungrig som en bajs)
å nu sitter ja här..

För er som undrar va som menas me rubriken så e de så att.. ja är i väldig behov av nya kläder och konstigt nog så vill jag köpa kläder å typ skaffa snyggare stil, de är bara pengarna som saknas just nu. Och som ni kanske vet så har ja en jävla massa pengar på kontot.. eftersom en viss kamera ska bli min snart. Så man kan väll säga att ja skulle kunna köpa en ny garderob, eller kameran. Bara de att ja har verkligen velat ha min kamera ända sen ja började fota lite för typ mer än ett år sedan. Samtidigt går ja runt varje dag å hatar mina kläder.. va ska ja göra? :o
Om ja köper kameran nu kan ja inte köpa kläder på flera månader å om ja köper kläder nu kommer ja inte kunna köpa kameran förrän nästa år..
Ja tror ja lutar mer åt kameran.. men samtidigt vill ja va fin.. men va betyder de yttre egentligen? De är ju bara hur andra människor upplever hur man är... Ja vet inte hur andra uppfattar mig.. men alla verkar tycka att ja borde ha andra kläder.. fast samtidigt får ja inte köpa för då slösar ja pengar.. hur ska man göra egentligen?:P 
Fan ja bajsar på dedär.. e bara sååå trött på allt som har å göra me "de yttre" just nu! Ja har knappt sminkat mig på hela sommaren, å om ja har de så har ja bara haft mascara:P Okej ja skriver massa skit för er..
Ja ska köpa kameran.. Pallar inte bry mig om va folk tycker om mig. Så tyck inte nått!!! :/


Okej.. utbrott.. men.. a.:P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0