Best week ever.

Hey! Ja de var ju menat att detta verkligen skulle bli den bästa veckan ever med tanke på alla spelningar å så, men gissa vad? Jo ja är sjuk. GREAT!!!
För er som undrar så gick söndagsspelningen sii sådär... Ja diggar iaf mig själv som hittade på egen text på typ hälften av låtarna. xD Lol asså:P Men de gör inget.. Började få ont i halsen på söndagen iaf..
Sen sov ja över hos älskling som kom och överraskade mig på spelningen i simhallen:)
I måndags var ja i skolan 7... väldigt roligt.. NOT! Gick upp 05.40 för att hinna sätta på mig lite smink å så... NOT FUN AT ALL!! Iaf.. halft sjuk drog ja iväg till skolan och fixade uppträdandet.. vettefaan hur de gick för ja hade sååå ont i halsen, men ja klarade iaf av att spela piano xD *duktig*
Efter de mådde ja verkligen inte bra så ja bajsade på skolan. Åkte me Bert till Solna, hittade extremt billiga (yay bra för ja har inga pengar) julklappar till mamma å mormor. Sen kollade ja in en julklapp till Martin oxå som ja förmodligen kommer köpa.. eller inte:P vet inte än:P Han e svår:P
Sen drog ja hem till martin igen och tittade på tv/sov/käka chips me dipp hela eftermiddagen och kvällen. Han fick ta hand om mig (vilket han e väldigt duktig på:)) å fixade te å mat å allt sånt:) Så snällt. Sov över där igen.
Igår mådde ja ännu sämre (yay..) så ja messade mamma å hon sjukanmälde mig.
Satt framför tv:n hela dagen, sov ett tag också och drack te och sånt.
Sen blev ja tvungen att åka hem för älsklingen skulle jobba på kvällen. Å bussresan hem var hemsk!:(
Tror ja hade en del feber för ja trodde hela tiden att ja skulle spy och trots varma kläder frös ja som faan.
Kom hem, sov:P

Idag väckte mamma inte ens mig för ja hade feber igår så ja pallade inte. Istället har ja bara tagit de lugnt, försökt friskna till ( SKAAA VARA FRISK TILL IMORGON ELLER ÅTMINSTONE FREDAG!!!) för ja måste ju sjunga på fredag.. ja dööör om ja inte får göra de för ja har längtat hela terminen efter att få göra de:(
Iaf, ja har proppat i mig sånt som ja tror kan va bra, typ vitamintabletter, alvedon, frukt (typ de ända man orkar äta) å vatten i mängder! Snart ska ja hoppa i ett varmt bad för då brukar man känna sig lite bättre. Var även ute en kortis och fotade idag (nej ja har inte feber längre så ja kan gå ut) busig som ja är;P Men de va så fint ute:)
Ni får lite foton sen.. När ja orkar lägga in dom:P

Jaja. Nu ska ja kurera mig så ja kan va me imorgon å på fre!:) Wish me luck:P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0