:O no svininfluensa here!

Hey! Gissa vad? . ja antar att ni kan gissa med tanke på rubriken:P Ja vaccinerade mig idag! En lärare tog till och med kort på de så de e förevigat xD lol:P
Min arm e lite svullen dock :o men de ser bara ut som om ja e stark:D men utöver lite smärta i armen känner ja inget iaf:) än så länge:P
Om ni undrar så gjorde ja de absolut inte för min egen skull för ja har varit emot vaccinet hela tiden:P Ja tänkte mestadels på att jag nyss har fått en liten kusin och om ja skulle få de så finns de så stor risk att de skulle smitta på honom eller nån annan för den delen å de vill ja inte. Och delvis vaccinerade ja mig för att slippa bli sjuk vid föreställningarna som kommer och jul å nyår. Vid sånna tillfällen suuger det att va sjuk så ja undviker de helt enkelt:P
Annars har ja väll inte så mkt att berätta.. förutom att ja bajsade på tågen imorse för när ja kom till tunnelbanan så sa dom att de står ett trasigt tåg mellan akalla-hallonbergen, vilket betydde ersättningsbussar. Problemet var bara att vi väntade på bussar mot hallonbergen i en timme, sen funkade tunnelbanan igen:P lite jobbigt, ja blev sen, obviously:P
Pil uppåt har ja i spanska oxå.. som någon bryr sig:P Men han rättade våra berättelser och han sa att de bara va småfel och att jag äger :P Hah:P kortfattat.
Franska däremot är en bajs som kan bajsa på sig i bajslandet. Mer än så vill ja inte säga:(
Och ja har nu insett att ja borde anstränga mig mer på engelskan... ja typ skiter i glosorna å dedär.. eller nästan iaf.. not good:P
Och ja kommer sååå skita i vår svenskaläxa till imorgon. Ja ska duscha och sova nu sådeså släng er i väggen. jävla zola jävla frankrike, gå å lägg er tack.
Thats all. Faaacccccckkkk i tell u.
Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0